fbpx
Kenessey Adrien

A Telexhez igazol az IAB Hungary ügyvezetője

Az internetes szakmai szervezet új ügyvezetőt nevezett ki Kenessey Adrien helyére.

Januártól Papliczky Pál veszi át Kenessey Adrientől a magyar IAB operatív vezetői feladatait. A váltás azért vált szükségessé, mert Kenessey Adrien a Telex.hu csapatában folytatja a pályafutását – olvasható az IAB Hungary szerdai, a Media1-hez eljuttatott közleményében.

A távozás kapcsán Sopov István, az IAB Hungary elnöke elmondta:

„Adrien nagyon ügyesen támogatta az IAB Hungary működésének minden területét, a munkacsoportok támogatását és a tagság bővülését szeretném külön is kiemelni. Remek rendezvényeket tartottunk a segítségével, amelyeken remélem továbbra is aktívan vesz majd részt, immár az új munkakörében. Sok sikert kívánunk neki és köszönjük az ügyvezetése alatt elért eredményeket!”

Papliczky Pál, aki januártól tölti be az IAB Hungary ügyvezetői pozícióját, 30 éves tapasztalattal rendelkezik a média és a hirdetések területén. Többek között volt a Figyelő, a HVG a Metro hírújság és a Népszabadság hirdetési vezetője, a Ringier Kiadó napilap üzletágának igazgatója, az Epamedia kereskedelmi vezetője, a 168 Órát kiadó Telegráf Kft. és a Digitális Közönségmérési Tanács ügyvezetője, a Mediaworks regionális értékesítési igazgatója, és ezen kívül projektmenedzserként, tanácsadóként is tevékenykedett.

Papliczky Pál, az IAB Hungary leendő vezetője
Papliczky Pál, az IAB Hungary leendő vezetője

Az IAB Hungary 2008 novemberében, a Magyar Reklámszövetség keretein belül létrejött szakmai szervezet, amely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau (IAB) hazai képviselője, az IAB Europe tagja. A jelenleg több mint 100 taggal rendelkező szervezetben ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb, a digitális hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek képviseltetik magukat. A szövetségben számos szakmai munkacsoport tevékenykedik: adat, Adex, analitika, digitális videó, influenszer, programmatic és standardizálás munkacsoport is.

Az IAB Hungary célja az online, interaktív, digitális marketing- és reklámeszközök és megoldások ismertségének, használatának és elfogadottságának növelése, a digitális marketingkommunikációs iparág fejlesztése, a digitális média további erősítése, szakmai érdekképviselet és érdekérvényesítés hazai és nemzetközi fórumokon, üzleti, társadalmi és kormányzati szervezetekben, valamint az iparági „közös hang” megteremtése, illetve a piaci szereplők, szakmai szervezetek, szakmai sajtó, szakhatóságok számára történő folyamatos, hiteles kommunikáció.

A Telexnél egyébként szintén személyi változások várhatók, erről néhány napja már írtunk egy hírünkben.

Még több médiával kapcsolatos hír érhető el a Media1-en.

Borító: Kenessey Adrien, az IAB Hungary távozó vezetője, a Telex leendő munkatársa
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások