
A Blikk és a Glamour kiadója is elutasítja a homoszexuálisokat a médiából kirekesztő jogszabályt
A Ringier Axel Springer Magyarország közleményben áll ki az információszabadság mellett.

A Ringier Axel Springer Magyarország közleményben áll ki az információszabadság mellett.


Erősebb piaci pozíciót hozott az első három negyedév a Ringier Axel Springernek: saját szegmensében nőtt a Blikk, a GLAMOUR, és a Kiskegyed szelete is a print piaci tortából, nem csupán az értékesített példányszámokat nézve, de hirdetési bevételek tekintetében is. Ezzel a RAS Magyarország volt az egyetlen a TOP3 hazai kiadóvállalat közül, amely az elmúlt 12 hónapban növelte reklámbevételét.

Két új online magazinolvasó platformon is megjelent tartalmaival a Ringier Axel Springer Magyarország. A laptapir.hu-n már elérhetők a RAS főbb médiakiadványai, az erikkancs.hu-n pedig akár látássérültek is „elolvashatják” néhány magazin tartalmát.

A hazai piacon működő mikro- és kisvállalkozásoktól származó, a valós üzleti életből merített gyakorlati tapasztalatok megosztását tűzte zászlajára a GLAMOUR magazin, mely nem csupán print és online tartalomkínálatát bővíti az anyagi önállóság megteremtésére inspiráló anyagokkal, de egy önálló rendezvénysorozat formájában is teret ad a tudásmegosztásnak. A saját vállalkozások beindítását támogató kezdeményezés jövő héten indul az egész napos GLAMOUR Small Business Summit online konferenciával.

A Blikk, a Blikk.hu, a Kiskegyed, a GLAMOUR, számos tv-műsorújság, magazin, illetve online médiafelület kiadója által indított Újrakezdők program lényege egyrészt egy speciális, kkv-knak szóló lehetőség, másrészt szerkesztőségi cikkekben is kiemelten foglalkoznak az újraindulással.

Idejét sem tudjuk, mikor övezte utoljára ekkora bizonytalanság az üzleti élet alakulását, s bár 2020 kétségtelenül a kihívások éveként vonul majd be a történelembe – és a pénzügyi jelentésekbe –, legalább azt bizonyosan elmondhatjuk, hogy erős első negyedévről indultunk. A Ringier Axel Springer Magyarország körképe digitális erősségeiről és válságtűrő print zászlóshajóiról.

Új lapterjesztési megoldásra szóló megállapodást kötött a Ringier Axel Springer Magyarország médiavállalat. Mostantól a Napi Friss elnevezésű kezdeményezés keretében a friss termelői élelmiszerek, kalács és tej mellé különböző sajtótermékeket is házhoz lehet kérni.

A Blikket, a Kiskegyedet, a Glamourt, az Egészségkalauzt kiadó médiavállalat nyomtatott és internetes termékei is felkarolják az Egészségügyi Világnap alkalmából ma estére szervezett #NektekSzólATaps kezdeményezést, sőt a lengyelországi kiadó is csatlakozik hozzá.

Ezentúl az Axel Springer médiakonszern hirdetői egyszerre akár 30 országban is megjelenhetnek kampányaikkal, több mint 300 millió médiafogyasztót elérve. A lehetőséghez csatlakozik a Ringier Axel Springer Magyarország is, így például a Blikk is befogad majd nemzetközi kampányokat az anyavállalat közreműködésével – tudta meg a Media1.