fbpx
A megújult glamour.hu felülete

Megújult a GLAMOUR honlapja

Nőnapra időzítve adták át az új oldalt.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

A Ringier Axel Springer Magyarország és Republic Group kommunikációs stratégiai együttműködésének második lépése volt a Glamour.hu weboldalának aktualizálása és annak beharangozása.

A Media1-hez eljuttatott közleményük szerint a kreatív koncepció kidolgozása során a Republic Group célja volt, hogy a GLAMOUR weboldalának szlogenje és vizuális világa illeszkedjen a már jól ismert offline és online tartalmakhoz. A kampány alkalmával a 100% Önmagad, 100% GLAMOUR platformot alakította át az ügynökség úgy, hogy nem csak a megújulást emelte ki, hanem a honlap konkrét előnyeit és változásait is beépítette a kommunikációba. Az ügynökség a szövegekben számokkal és százalékokkal játszva mutatta be, mi mindent nyújt a márka: „33 százalékkal egyszerűbb keresőfelület. 100 százalékig rád szabva. Ilyen az új glamour.hu.”

„A márka digitális jelenléte nagyon erős, kifejezetten a közösségi platformokon. A gyorsan fejlődő, modern social megoldásokat kell tükröznie a website-nak is, ezért a fejlesztés során a korszerű megjelenésre és a felhasználói élményre (UX) fókuszáltunk és szem előtt tartottuk a nemzetközi trendeket. Nemcsak a dizájn, de a felhasználói élményt szolgáló technikai újdonságok is azt a vonalat követik, amihez a mobilappokon és a közösségi oldalakon már hozzászoktak a márka követői és ami kényelmes számukra” – foglalta össze Králik Dóra, a márka marketingmenedzsere.

A kampányban ízig-vérig nőket mutatnak be. A reklámokhoz olyan fotókat készítettek, melyekben az olvasók saját magukra ismerhetnek: sokszínű, modern nők.

A stratégia fontos eleme egy márciusi mikro-influenszer kampány: a márka tíz véleményvezérrel működik együtt, akik a kampány arculatához illő pólókat viselnek.

A kampányhoz egy online nyereményjáték is kapcsolódik, melyen CAKÓ Kinga divattervező, a GLAMOUR Women of The Year tavalyi kategóriagyőztesének egyik legújabb kollekciós ruháját nyerheti meg a szerencsés.

A Glamour honlap megújításának kommunikációja főként online felületeken fog zajlani, bannerek, Instagram story és Facebook hirdetésekkel igyekeznek látogatókat terelni a honlapra, illetve offline print reklámok fogják támogatni az internetes tartalmakat.

További hírek találhatók a Media1.hu-n!

 

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!