Glamour Small Business Summit

GLAMOUR Business néven vállalkozások felfuttatását segítő rendezvénysorozatot indít az ismert női glossy magazin

A hazai piacon működő mikro- és kisvállalkozásoktól származó, a valós üzleti életből merített gyakorlati tapasztalatok megosztását tűzte zászlajára a GLAMOUR magazin, mely nem csupán print és online tartalomkínálatát bővíti az anyagi önállóság megteremtésére inspiráló anyagokkal, de egy önálló rendezvénysorozat formájában is teret ad a tudásmegosztásnak. A saját vállalkozások beindítását támogató kezdeményezés jövő héten indul az egész napos GLAMOUR Small Business Summit online konferenciával.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A GLAMOUR leginkább az önerőből beindítható, legtöbbször egy kreatív ötleten alapuló mikro- és kisvállalkozások életre hívásában látja saját inkubátori szerepét. Ennek első állomása a GLAMOUR Small Business Summit online konferencia, mely június 27-én szombaton többek között olyan magyar üzletasszonyok előadásaival várja az érdeklődőket mint Jagasics V. Hedvig, a Sugarbird divatmárka alapítója, Szalai Dóra, a Chez Dodo macaron manufaktúra alapítója, Tomán Szabina életmód-tanácsadó, Varga Sári, a Socially gasztromarketing ügynökség alapítója, és Muszula Tímea a Laura Virágszalon képviseletében.

A program részét képezik pénzügyi és vállalkozásindítási tanácsok és munkapszichológiai ismeretekkel is segítenek. A részletes szakmai program ITT olvasható.

Glamour Business

A Glamour című lap kiadójánál, a Ringier Axel Springer Magyarországnál elárulták: a június 27-i online rendezvény még csak a bemelegítés, mivel a GLAMOUR Business eseménysorozat szeptemberben folytatódik egy kiterjesztett, bővebb szakmai programmal egy személyes részvétellel zajló konferencia keretei között.

„Rengeteg fiatal nőt elérő médiamárkaként felelősséget érzünk aziránt, hogy hazai sikertörténetek, követhető példák bemutatásával biztassuk az olvasóinkat: vegyék kezükbe az életüket, legyenek saját sikerük kovácsai a szakmájukban vagy a saját vállalkozásukban ugyanúgy, mint a magánéletükben. Hiszen az anyagi önállóság a szabad döntések egyik alappillére”

– mondta el Maróy Krisztina főszerkesztő a rendezvénysorozat küldetéséről.

Klasszikus glossy anyagai mellett a Glamour évek óta dolgozik a társadalmi szemléletformáláson: 2018 óta választja meg az Év Üzletasszonyát a Women of The Year gálán, a tartalomszerkesztés során pedig kiemelten kezeli a családi és szakmai élet egyensúlyának megteremtését, a családon belüli munkamegosztás és a láthatatlan munka kérdését, valamint helyet ad azoknak a személyes történeteknek is, amelyek a saját üzleti ötletek megvalósítására inspirálják az új generációt.

További médiával kapcsolatos hírek és cikkek találhatók a Media1-en.

Szóljon hozzá!