A Ringier Axel Springer Magyarország budapesti egyik irodájának bejárata a Városmajor utcában

Üzleti újraélesztő programot indít a Ringier Axel Springer Magyarország

A Blikk, a Blikk.hu, a Kiskegyed, a GLAMOUR, számos tv-műsorújság, magazin, illetve online médiafelület kiadója által indított Újrakezdők program lényege egyrészt egy speciális, kkv-knak szóló lehetőség, másrészt szerkesztőségi cikkekben is kiemelten foglalkoznak az újraindulással.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A koronavírus miatti krízis utáni üzleti megerősödéshez dolgozott ki együttműködési programot a Ringier Axel Springer Magyarország (RAS).

A médiavállalat koncepciója a társadalmi és iparági összefogáson alapszik: segíts magadon vállalkozóként és tedd ugyanezt egy másik vállalkozással is!

A program lényege, hogy azok a kkv-k, amelyek az Újrakezdők névre keresztelt akció ideje alatt hirdetnek a médiavállalat portfóliójában, a lefoglalt reklámfelületeik egy részét felajánlhatják saját üzleti partnereik reklámcéljaira, ezzel elősegítve az ő üzletük újraindulását is. Így a járvány okozta gazdasági lassulásból azok a kisvállalkozók is gyorsabban kilábalhatnak, akiknek limitáltak a hirdetésre fordítható keretei, és most minden reklámlehetőség a piaci túlélésüket jelentheti.

összefogás, újrakezdés
Fotó: Shutterstock

Egyébként a RAS Magyarország nyomtatott és online médiatermékei kiemelten kezelik azokat a szerkesztőségi témákat, amelyek az újraindulásról, a vállalkozások megújulásáról, személyes és üzleti innovációkról szólnak – példákat sorakoztatva így arra, hogy miként lehet ismét működővé, sikeressé tenni az életünket.

Mindenki hozzon magával még egy kkv-t!

„Most egy igazi újraélesztésre van szüksége a gazdaságnak, hiszen a vállalkozások nem csupán az elmúlt hónapokat sínylik meg, de a visszaeső fogyasztás és az elhalasztott beruházások elhúzódó hatását is nyögik még hosszú ideig. A felépülés lassabb lesz, mint amilyen gyors volt a járvány vállalkozásokra mért ütése. És ahogyan az otthonmaradás időszakában, az üzleti kilábalás időszakában is összefogással érhetjük el a legjobb eredményt. Mindenki hozzon magával még egy kkv-t! – üzenjünk az akciónkkal, hiszen csak egymásra számíthatunk a nehéz időkben. A Ringier Axel Springer Magyarország ehhez támogató tartalommal és kiemelkedő elérésű médiafelületekkel tud hozzájárulni” – mondta az Újrakezdő projekt megszületéséről Kovács Tibor, a kiadóvállalat ügyvezető igazgatója.

Kovács Tibor, a Ringier Axel Springer Magyarország ügyvezetője
Kovács Tibor, a Ringier Axel Springer Magyarország ügyvezetője. Fotó: Ringier Axel Springer

A vállalkozói összefogást kifejező gesztus értéke nem csak eszmei, de számokban is jól mérhető: az akció során a kiadóvállalat havonta mintegy 100 millió forintos médiaértéket kínál fel a hirdetőknek, és ehhez most jelentős kedvezménnyel férhetnek hozzá ők és az általuk támogatott további vállalkozások is.

További hírek találhatók a Media1-en!

Borító: A Ringier Axel Springer Magyarország budapesti egyik irodájának bejárata a Városmajor utcában. Fotó: Ladányi András / Media1

Szóljon hozzá!