
Digitális Fizetési Index néven új mérőszámot vezet be a Mastercard
Az index célja, hogy iránytűként szolgáljon az elektronikus fizetési piacon és holisztikus képet adjon a digitalizáció mértékéről, illetve fejlődéséről Magyarországon.
Az index célja, hogy iránytűként szolgáljon az elektronikus fizetési piacon és holisztikus képet adjon a digitalizáció mértékéről, illetve fejlődéséről Magyarországon.
Az online kereskedők helyzeti előnye egyértelművé vált a fizikai üzlettel rendelkezőkkel szemben. A közösségi média a kereskedelemben is térhódító útra indult, és egyre többen fektetnek a mesterséges intelligencia eszközeibe. A közép- és kelet-európai régió lett az egyik leggyorsabban növekvő divatkereskedelmi piac Európában.
A Glami keresőmotor felmérése alapján a legnépszerűbbek között szerepel az About You, a H&M és a Bonprix is.
A SearchNode kutatása alapján a tavalyi trendek 2021-ben még inkább erősödni fognak. Most kereskedők megkérdezésével újabb érdekes adatok derültek ki az elmúlt időszakról is.
A Mérték és a Medián által elkészített A politikai tájékozódás forrásai 2020 című kutatásból kiderül az is, hogy mely médiumokat tartják a leghitelesebbnek a magyarok, mit gondolnak az Index körül történtekről, ismerik-e, mi az a KESMA, vagy tudnak-e a Klubrádió frekvenciájával kapcsolatos döntésről.
Habár a koronavírus komoly hatással volt az éven belüli kiadásokra és azok ütemezésére, valamint a lakosság jövedelmi helyzetére, azért így is bőven találunk majd ajándékot a fa alatt – derül ki az Árukereső.hu és a GKI Digital 6. éve elkészített közös karácsonyi kutatásából, mely az ajándékvásárlási tervekről kérdezi meg az internetező felnőtt lakosságot. A kutatásból az is kiderült, melyek a legnépszerűbb termékkategóriák.
A Post For Rent és a Ringier Axel Springer Magyarország Digital Media Campusának közös kutatását kitöltők közel kétharmada naponta többször is használja az alkalmazást. A felület egyértelműen a fiatalok nagy kedvence: a kutatásból az is kiderült, mit kedvelnek benne annyira, hogy sokaknál függőséget is kivált.
Korábban a Forbes 100-as toplistáján is első helyen végzett a márka. A top10-et technológiai vállalatok uralják, de találunk benne autóipari céget, illetve médiavállalatot is.
Még mindig a televízió az elsőszámú hírforrás világszinten, de már szorongatja a közösségi média.
Az akciózást még a koronavírus sem tudja megállítani.