
A gazdasági bizonytalanság ellenére a magyarok fele tervezi, hogy vásárol a Black Fridayen
Az akciózást még a koronavírus sem tudja megállítani.

Az akciózást még a koronavírus sem tudja megállítani.

Egyre inkább háttérbe szorítja a hagyományos boltokat az online piactér, és ez a járványnak is köszönhető. Hasonló adatok érkeztek Belgiumból is.

Leginkább az élelmiszerek, a drogériai és háztartási cikkek, az otthon, kert és barkács termékek, valamint a számítástechnikai eszközök iránt ugrott meg az online kereslet. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatása további megállapításokkal is szolgál.

A Glami most publikált kutatása szerint az online divat üzletek forgalma a tavalyi 171 milliárd forint után 2023-ra elérheti a 267 milliárd forintot is.

De még így is jóval nagyobb a budapestiek fizetési hajlandósága, mint az országos adat.

A magyar lakosság háromnegyedének meggyőződése, hogy a Fidesz erőteljesen befolyásolja a hazai média működését – derül ki a Publicus Intézet augusztusi közvélemény-kutatásából, mely kitért az Index körüli helyzetre is. Nagyon sokan nyilatkoztak úgy, hogy a Fidesz állhat a főszerkesztő elbocsátása mögött, bár a Fidesz-szavazók körében jóval kisebb ennek aránya. A kutatás a fizetős tartalom létjogosultságát is vizsgálta, de az is kiderült belőle, hogy a lap eddigi olvasói kitartanak-e az Index mellett.

Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott, hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció ebben az időszakban. Nyilvánvalóvá vált emellett, hogy a belső kommunikációt nem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1 hírportál közös kutatásából.

Egy rövid kérdőív kitöltésével részt vehetsz az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1.hu közös minikutatásában, mellyel azt szeretnénk feltérképezni, hogy a hazai kommunikációs szakma, a vállalati és ügynökségi oldal számára mit okozott és várakozásai szerint mit jelent a jövőre nézve a koronavírus helyzet.

Ez egy újságírók körében végzett felmérésből derül ki, ami alapján az újságírói szakma évek óta megfigyelhető változása, alakulása felgyorsult a koronavírus-járvány következtében. A felmérés szerint a magyar újságírók több mint ötödének máris csökkent a fizetése a járvány hatására.

A tavalyi évhez képest Magyarország újabb 2 hellyel csúszott vissza a Riporterek Határok Nélkül nevű nemzetközi szervezet által most elkészített nemzetközi sajtószabadság-indexben. Az Európai Unió tagállamai között csak Bulgáriában rosszabb a médiaszabadság helyzete, mint Magyarországon.