
Fizetőssé válhat a jobb képminőség a YouTube-on
Egyes felhasználókat már a prémium csomag felé terel a platform, ha 4K-s felbontásra szeretnének váltani.
Egyes felhasználókat már a prémium csomag felé terel a platform, ha 4K-s felbontásra szeretnének váltani.
Applikáció és egy havidíjas előfizetési konstrukció is érkezik
Nyerteseket hirdettek csütörtökön a Google News Initiative Europe pályázaton – értesült a Media1.
Várhatóan 2022 utolsó negyedévében lesz majd elérhető a reklámokkal támogatott szint „fél tucat” piacon, a széleskörű bevezetés jövő év elején várható.
Az EY szerint sokan érzik úgy, hogy túl sokat költenek digitális előfizetésekre, és közben szintén sokan elégedetlenek a szolgáltatók kínálatával is. Az infláció is nagyobb tudatosságra ösztönözheti az embereket.
A korábbi értesülésünknek megfelelően alakulnak a dolgok, és egy új kiadó veszi át a lapot.
Az Egyesült Államokban csak tavaly ötmillió háztartás döntött úgy, hogy lemondják a tévé-előfizetésüket és inkább a gyakorlatilag végtelen mennyiségű tartalmat kínáló streaming-szolgáltatókat választják. Magyarországon viszont még nem figyelhető meg ez a cord cutting néven is emlegetett jelenség, legalábbis a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint.
A befektetők jóval nagyobb csökkenést vártak a most kimutatott 1 millió felhasználóhoz képest.
Reklámokat tartalmazó, a reklám nélküli változathoz képest olcsóbb előfizetési típus elindítását jelentette be a Cannes Lions reklámfesztiválon Ted Sarandos, a Netflix társ-vezérigazgatója.
György Zsombor arról beszélt egy csütörtöki interjúban, hogy már a kulturális fesztiválokra sem engedik be a lapjukat, mivel az egyik fesztiváltól több millió forint támogatást vont el korábban Kásler Miklós stábja, miután a Magyar Hang is jelen volt azon. Az interjúban szó esett még a „G-napról”, hogy árulónak tekintik őket a kormánypárti médiában, és arról is, hogy hogy áll az a per, amit ők indítottak, amiért az egyik újságírójukat pedofíliával vádolta meg egy kormánypárti lap.