e-kereskedelem

Orsay üzlet.

Bezárja a magyar webshopját az Orsay

Az Orsay 33 magyar fizikai üzlete változatlanul nyitva marad, ám a német anyavállalat pénzügyi gondokkal küzd, és a magyar leányvállalat is veszteséges volt 2020-ban.

Adathalászat (phising) elleni közös felvilágosító kampány iparági szereplők összefogásával és az ORFK szakmai támogatásával

Országos felvilágosító kampány indult az adathalászat ellen – a Media1 ingyenes reklámfelülettel segítette a kezdeményezést

A kampánnyal, amellyel közterületi plakátokon és az összefogáshoz csatlakozott honlapok mellett mától az Országos Rendőr-főkapitányság egyes felületein is találkozni lehet, a kezdeményezés létrehozói arra hívják fel az internethasználók figyelmét, hogyan előzhetik meg, hogy adathalászat (phishing) áldozataivá váljanak.

Tesco Online házhozszállítás

Nagy újítást jelentett be a Tesco

Mától már nemcsak Budapesten és környékén, hanem országszerte, a Tesco Otthonról szolgáltatás szinte teljes területén kérhetők akár aznapi, tehát napon belüli kiszállítással a rendelések.

E-kereskedelem, online kereskedelem, online vásárlás.

ÁSZ: Folyamatosan bővül az e-kereskedelem, de a kockázatok is növekednek az online térben

Az elmúlt évtizedben dinamikusan bővült az e-kereskedelem részaránya Magyarországon; 2019-ről 2020-ra például már 35 százalékkal. Az online értékesítések jelentős növekedéséhez hozzájárultak a pandémia következtében átalakuló fogyasztói szokások – bár ezen a téren visszarendeződés is megfigyelhető volt. Az Állami Számvevőszék elemzői egy nemrég megjelent elemzésben arra hívják fel a figyelmet, hogy szükség van a vásárlói tudatosság erősítésére annak érdekében, hogy az interneten történő vásárlások során az emberek felelős, adataik megfelelő védelmét is biztosító döntéseket hozzanak.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások