
Néhány órára leáll a Kifli.hu
Egy technikai átállás miatt nem lehet majd rendelni a nemzeti ünnep előtti este egy szakaszában.
Egy technikai átállás miatt nem lehet majd rendelni a nemzeti ünnep előtti este egy szakaszában.
Elbúcsúzik a Facebook Live Shopping funkciója, ami lehetővé tette az élő, teleshophoz hasonló vásárlásokat.
A Media1 e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozatának legújabb, 2. részében Zabari Istvánnal, a Lumenet világítástechnikai webshop alapító-tulajdonosával, az Ecommerce Hungary szakmai szövetség alelnökével, Perényi Andrással, a Webshippy ügyvezetőjével és társtulajdonosával, valamint Balázs Miklóssal, a Kifli.hu logisztikai trénerével beszélgettünk a webáruházak logisztikai folyamatairól és a területet meghatározó aktuális trendekről.
A Digitális Kereskedelmi Szövetség a GKID-vel közösen elkészítette az Online Export Kutatást, mely a sokszínű és különböző érettségi szintű hazai e-kereskedők legfontosabb kihívásaival foglalkozik átfogóan.
Négyrészes beszélgetéssorozatot indított a Media1 podcast- és 11 rádióban hallható műsora az online kereskedelemről az Adevinta Hungary, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalak üzemeltetőjének közreműködésével, sőt ezúttal videó is készült. Az első részben Csereklei Zoltánnal, a Pelenka.hu alapító-tulajdonosával, Szeles Péterrel, a Reacty Digital üzletfejlesztési vezetőjével és Hack-Handa Tündével, az ENET online vásárlás szakértőjével beszélgettünk.
A mostani terjeszkedéssel a városból kijjebb költöző vásárlókat szeretné elérni az e-kereskedelmi vállalat.
A jövőben a Webshippy látja el a Lumenet világítástechnikai webáruház teljes logisztikai tevékenységét Magyarországon és Szlovákiában, egyúttal a webshop megszüntette offline üzletét Budapesten. Ez gyorsabb és hatékonyabb működést eredményez majd – erről Zabari István, az online áruház vezetője kedden, a Visegrádon zajló XVIII. E-kereskedelmi Konferencián beszélt.
A webshopban találhatók ruhák, cipők, divatkiegészítők és szépségápolási cikkek is. Partnerprogramot is indítanak kiskereskedők számára.
A megrendelések száma csúcson volt, az átlagos kosárérték és a személyes átvétel aránya azonban csökkent, miközben hódítottak az online piacterek. Összességében 22 százalékos forgalomnövekedés mutatkozott a hazai e-kiskereskedelem teljesítményében – derült ki a Reacty Digital 2021-es évre vonatkozó, a visegrádi XVIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencián ismertetett elemzéséből.
A napokban jelentették be, hogy Palocsay Géza, a Jófogást és a Használtautó.hu oldalakat működtető Adevinta Hungary eddigi ügyvezető igazgatója, az egyik legmeghatározóbb hazai digitális szakember lett a Pepita.hu internetes áruház vezérigazgatója. A Media1 készítette a kinevezésével kapcsolatos bejelentés utáni első interjút Palocsayval, akit választása okairól, terveiről és arról is kérdeztünk, akkor most Budapest után Szeghalomra költözik-e a családjával, vagy hogy elégedett-e új munkahelye márkaismertségével.