fbpx
Zalando

Megnyílt a Zalando divatáruház magyarországi webáruháza

A webshopban találhatók ruhák, cipők, divatkiegészítők és szépségápolási cikkek is. Partnerprogramot is indítanak kiskereskedők számára.

A tavalyi bejelentést követően a mai, keddi napon elindította a magyarországi platformját a Zalando – derült ki a vállalat keddi, a Media1-hez eljuttatott közleményéből. A magyar vásárlók több mint 1.700 márka 350 ezernél is több terméke közül válogathatnak a felületen.

A cég kényelmi funkciókat is bevezet Magyarországon. A vásárlók 5.990 forint feletti vásárlás esetén igénybe vehetik az ingyenes házhozszállítási szolgáltatást, a rendelést követő 100 napig pedig díjmentes termékvisszaküldési lehetőséggel élhetnek, emellett magyar nyelvű ügyfélszolgálat is rendelkezésre áll.

„A Zalandónál mindenki megtalálhatja a kedvenc stílusát. Örömmel üdvözöljük a magyarországi vásárlókat és mindent megteszünk annak érdekében, hogy megfeleljünk az online divat iránti egyre növekvő igényeiknek (…)”

– mondta az indulás kapcsán Daniel Rogiński, a vállalkozás közép- és kelet-európai igazgatója.

A Zalando online divatáruház székhelye Berlinben
A Zalando online divatáruház berlini székhelye. Fotó: Zalando / Media1-archívum

Magyar márkák számára is lehetőséget biztosítanak a bekerülésre

A helyi magyar márkák és kiskereskedők számára is lehetőséget jelent a vállalat magyarországi indulása, ugyanis a partnerprogramján keresztül a hazai vásárlók mellett Európa 24 országában közel 49 millió aktív felhasználó részére értékesíthetik termékeiket az online platformon keresztül.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: stock / Depositphotos
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */