A tavalyi bejelentést követően a mai, keddi napon elindította a magyarországi platformját a Zalando – derült ki a vállalat keddi, a Media1-hez eljuttatott közleményéből. A magyar vásárlók több mint 1.700 márka 350 ezernél is több terméke közül válogathatnak a felületen.
A cég kényelmi funkciókat is bevezet Magyarországon. A vásárlók 5.990 forint feletti vásárlás esetén igénybe vehetik az ingyenes házhozszállítási szolgáltatást, a rendelést követő 100 napig pedig díjmentes termékvisszaküldési lehetőséggel élhetnek, emellett magyar nyelvű ügyfélszolgálat is rendelkezésre áll.
„A Zalandónál mindenki megtalálhatja a kedvenc stílusát. Örömmel üdvözöljük a magyarországi vásárlókat és mindent megteszünk annak érdekében, hogy megfeleljünk az online divat iránti egyre növekvő igényeiknek (…)”
– mondta az indulás kapcsán Daniel Rogiński, a vállalkozás közép- és kelet-európai igazgatója.

Magyar márkák számára is lehetőséget biztosítanak a bekerülésre
A helyi magyar márkák és kiskereskedők számára is lehetőséget jelent a vállalat magyarországi indulása, ugyanis a partnerprogramján keresztül a hazai vásárlók mellett Európa 24 országában közel 49 millió aktív felhasználó részére értékesíthetik termékeiket az online platformon keresztül.
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!