fbpx

dentsu aegis network

Reklámpiac, hirdetések, Piccadilly Circus, közterület, out of home

Idén is növekedhet a nemzetközi reklámpiac a Dentsu előrejelzése szerint – tovább tarol a digitális média, gyengül a nyomtatott sajtó

A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 740,9 milliárd dollárt, ami 3,8 százalékos bővülést jelent az előző évi 713,6 milliárd dollárral szemben – áll a Dentsu nemzetközi kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ közel 60 országára kiterjedő előrejelzésében, melyet a Media1-hez is eljuttatott. A magyarországi reklámköltések idén nagyjából a nemzetközi várakozásoknak megfelelően alakulnak majd.

Sopov István, az IAB Hungary elnöke

Új elnökséget választott az IAB Hungary

Az elnöki tisztséget a következő ciklusban is Sopov István tölti majd be, akinek már harmadjára szavaztak bizalmat, de változott az elnökség összetétele.

Busák István és Major Zoltán »Pepe«

Új vezetés áll az Isobar Budapest élére

Busák István, az Isobar Experience Design üzletágának vezetője veszi át az Isobar cégvezetői teendőit, és irányítja a továbbiakban a szervezet teljes megújulását. Más változás is van a vállalatnál.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások