Újra megrendezik az Ügynökségek Éjszakáját, amelyhez idén az előző alkalomnál is több ügynökség csatlakozott, így május 27-én, pénteken, délután 5 és este 10 között az ACG, az Artificial Group, a DDB, a feat., a Dentsu, a Kastner, a Mito + a haverok, a People Group, a Positive Adamsky, a Publicis Groupe és a VMLY&R is betekintést enged a reklámos kulisszák mögé – közölték lapunkkal szerdán az esemény szervezői.
„Szeretnénk, ha a reklámszakma nem csak díjátadókon kovácsolódna össze, és egy különleges környezetben, az ügynökségek irodáit megnyitva tudnánk megmutatni a szakma sokszínűségét. Ezért indítottuk útjára a kezdeményezést 2019-ben. Akkor több mint ezer érdeklődő vett részt a szakmai és bulis programokon, ami számunkra is bizonyíték volt, hogy erre igen nagy igény van”
– mondta Bokor Péter, a rendezvény egyik szervezője. Rajta kívül a csapat része még Csirke Dániel, Länger Vera és Maukner Emil is.
Őket várják az eseményre
Mint írták, a jelenlegi vagy jövőbeli szakmabelieknek, a szabadúszóknak és ügyféloldalon dolgozóknak és fiataloknak, az utánpótlásnak is, ajánlják a rendezvényt, akik így megismerkedhetnek a reklámok alkotóival és a reklám világával.
Az egyetemisták, főiskolások számára külön szervezett túrák is indulnak kisebb csoportokban, ahol több ügynökséget járhatnak végig egy-egy már a szakmában dolgozó „idegenvezető” társaságában.
Több helyszínen zajlanak majd a programok
Olyan témák várják az érdeklődőket mint a Dentsuban a Metaverzum, az ACG-ben a kreativitás és a zene kapcsolata, a DDB-ben pedig a deepfake. Ha valaki élőben szeretne ötletelni, az Artificialben lesz rá lehetősége egy vezetett brainstorming során, ha pedig inkább otthon agyalna egy briefen, a Kastnerből vihet magával egy Red Bullosat. A mito minden csapata megmutatja, hogy néz ki az adott szerepkör, a Publicisnél Jerker Fagerstrom chief creative officertől kérdezhetnek az érdeklődők.
A szakmai programok mellett a szórakozásnak is jut terep: a VMLY&R-ban csocsóbajnokság lesz, a feat.-nél youngart művészei élőben dekorálnak ruhákat, az Adamskynél pedig Bárány Bence és Mészáros Péter slammel majd.
„Aki belekóstol a reklámos életbe, de még így is megéhezne, biztos örül a hírnek, hogy van, ahol friss kemencés pizza, máshol pedig hot dog party várja”
– írták a közleményben.

Az ügynökségi programokat követően, este tíztől pedig minden résztvevőt vár a Terminalban az esemény közös afterpartijaként a Reklámzaj különkiadása, ahol a Visual Europe Group különleges látványelemei mellett Bem aka Matild, Sazabio és a Jutyubdiszkó zenéje gondoskodik az ünneplő szakma szórakozásáról.
A program kapcsolódó Facebook-eseménye ide, míg a részletes programnaptár ide kattintva tekinthető meg.
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!