fbpx
A 2019-es Ügynökségek Éjszakája egyik helyszíne.

Jön az Ügynökségek Éjszakája

11 ügynökség életébe tekinthetnek be az érdeklődők az eseményen.

Újra megrendezik az Ügynökségek Éjszakáját, amelyhez idén az előző alkalomnál is több ügynökség csatlakozott, így május 27-én, pénteken, délután 5 és este 10 között az ACG, az Artificial Group, a DDB, a feat., a Dentsu, a Kastner, a Mito + a haverok, a People Group, a Positive Adamsky, a Publicis Groupe és a VMLY&R is betekintést enged a reklámos kulisszák mögé – közölték lapunkkal szerdán az esemény szervezői.

„Szeretnénk, ha a reklámszakma nem csak díjátadókon kovácsolódna össze, és egy különleges környezetben, az ügynökségek irodáit megnyitva tudnánk megmutatni a szakma sokszínűségét. Ezért indítottuk útjára a kezdeményezést 2019-ben. Akkor több mint ezer érdeklődő vett részt a szakmai és bulis programokon, ami számunkra is bizonyíték volt, hogy erre igen nagy igény van”

– mondta Bokor Péter, a rendezvény egyik szervezője. Rajta kívül a csapat része még Csirke Dániel, Länger Vera és Maukner Emil is.

Őket várják az eseményre

Mint írták, a jelenlegi vagy jövőbeli szakmabelieknek, a szabadúszóknak és ügyféloldalon dolgozóknak és fiataloknak, az utánpótlásnak is, ajánlják a rendezvényt, akik így megismerkedhetnek a reklámok alkotóival és a reklám világával.

Az egyetemisták, főiskolások számára külön szervezett túrák is indulnak kisebb csoportokban, ahol több ügynökséget járhatnak végig egy-egy már a szakmában dolgozó „idegenvezető” társaságában.

Több helyszínen zajlanak majd a programok

Olyan témák várják az érdeklődőket mint a Dentsuban a Metaverzum, az ACG-ben a kreativitás és a zene kapcsolata, a DDB-ben pedig a deepfake. Ha valaki élőben szeretne ötletelni, az Artificialben lesz rá lehetősége egy vezetett brainstorming során, ha pedig inkább otthon agyalna egy briefen, a Kastnerből vihet magával egy Red Bullosat. A mito minden csapata megmutatja, hogy néz ki az adott szerepkör, a Publicisnél Jerker Fagerstrom chief creative officertől kérdezhetnek az érdeklődők.

A szakmai programok mellett a szórakozásnak is jut terep: a VMLY&R-ban csocsóbajnokság lesz, a feat.-nél youngart művészei élőben dekorálnak ruhákat, az Adamskynél pedig Bárány Bence és Mészáros Péter slammel majd.

„Aki belekóstol a reklámos életbe, de még így is megéhezne, biztos örül a hírnek, hogy van, ahol friss kemencés pizza, máshol pedig hot dog party várja”

– írták a közleményben.

A 2019-es Ügynökségek Éjszakája egyik helyszíne.
A 2019-es Ügynökségek Éjszakája egyik helyszíne. Fotó: Ügynökségek Éjszakája

Az ügynökségi programokat követően, este tíztől pedig minden résztvevőt vár a Terminalban az esemény közös afterpartijaként a Reklámzaj különkiadása, ahol a Visual Europe Group különleges látványelemei mellett Bem aka Matild, Sazabio és a Jutyubdiszkó zenéje gondoskodik az ünneplő szakma szórakozásáról.

A program kapcsolódó Facebook-eseménye ide, míg a részletes programnaptár ide kattintva tekinthető meg.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: a 2019-es Ügynökségek Éjszakája egyik helyszíne. Fotó: Ügynökségek Éjszakája
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások