A tévétársaság hétfői, lapunkhoz is eljuttatott közleménye felidézte: az RTL Magyarország meghívásos tenderen kereste partnerét a vállalat marketingkommunikációs kampányainak médiatervezésére és -vásárlására.
A kiválasztás során olyan ügynökségi partner megtalálása volt a cél, amely célzottabb, személyre szabott performance kampányok, valamint nagy elérésű brandkampányok tervezésében és lebonyolításában nyújt szakmai támogatást a médiavállalat marketingkommunikációs aktivitásai során – írták.
„A most véget ért tender sok szempontból eltért a szokásos médiaügynökségi tenderektől. Mi olyan hosszútávú partnert kerestünk, amely mély digitális szakértelmével képes támogatni az RTL Magyarország megújulását. Nemcsak taktikai szinten segít a kampányok hatékonyságának növelésében, de az online marketingstratégiánk alakításában is részt vesz”.
– mondta Szabó Zoltán, a médiavállalat marketingkommunikációs igazgatója, aki azt is elmondta, hogy céljuk, hogy minden platformon elérhetővé tegyék a tartalmaikat.
A médiavállalat kétkörös tender után a dentsu csapatában találta meg partnerét az integrált, de nagyrészt digitális stratégiai fókuszú feladatra.
Teljes megújulás
A vállalat 2021-ben kezdett stratégiai együttműködést új kreatív- és social ügynökségi partnereivel. A médiavállalat a tavalyi év során az Artificial Groupot bízta meg a kreatív ügynökségi feladatok ellátásával és a Be Social csapatában találta meg partnerét a kampányok közösségi médiába történő integrálásához. Az együttműködés kezdete óta a tévétársaság mindkét ügynökséggel karöltve számos kampány lebonyolításán van túl. Az új médiaügynökségi partner érkezésével az RTL marketingkommunikációs igazgatósága teljes mértékben megújította partneri együttműködéseit.
„A tenderre komoly szakmai kihívásként tekintettünk. Különösen inspiráló volt számunkra, hogy az RTL Magyarország egy velük együtt gondolkodó, a digitális területeken otthonosan mozgó stratégiai partnert keres. A pályázati folyamatban kellően hangsúlyosan tudtuk prezentálni munkamódszerünket és mély márka- és digitális stratégiai tudásunkat, valamint lehetőségünk volt bemutatni az elhivatott, lelkes kollegáinkat. Büszkék vagyunk arra, hogy a résztvevő elit ügynökségi körből a dentsu kínálja azt a szaktudást és előremutató gondolkodást, amit keresnek. Izgatottan és nagy tervekkel vágunk bele a hosszútávú együttműködésbe, bízva a közös sikerekben”
– mondta Bacsa Gábor, a dentsu Hungary ügyfélkapcsolati vezetője, a Carat Hungary ügyvezetője.
A közleményben egyúttal megköszönte a tévétársaság a korábbi médiaügynökségének, az Initiative Mediának az eddig nyújtott sokéves szakmai támogatást.
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon, a Twitteren és a Telegramon, valamint iratkozzon fel a hírlevelünkre is!