brit media

rádió, autórádió

Nagy mozgásokkal indul az év a rádiós piacon

Az elmúlt hetekben több hazai rádió is tulajdonost váltott, emellett több új rádió is indult és továbbiak is indulnak hamarosan, ha pedig ez nem lenne elég, főszerkesztőt is cserélt az egyik ismert közéleti rádió, ahonnan távozott a közéleti szerkesztőség vezetője is. A Media1 összeszedte a legfontosabb változásokat, és azt, hogy mik a legfontosabb év elején várható fejlemények.

Milkovics Pál (Brit Media) és Varga Zoltán (Central Médiacsoport)

Folytatódik Milkovics Pál és Varga Zoltán csatája, elkerülhet a Cosmopolitan márka a Central Médiacsoporttól

A Media1 információi szerint az ELLE magazin után a Cosmopolitan magyar licencjogait is megszerezheti a 168 Órát, a Neokohn zsidó hírportált, valamint a Pesti Hírlapot tulajdonló és tavaly óta az ELLE magazint is kiadó, továbbá a Klubrádióban kisebbségi részesedéssel bíró, Milkovics Pál vezette Michaeli, Schwartz & Brit Média a Varga Zoltán többségi tulajdonában lévő Central Médiacsoporttól.

Meleg férfiak az ELLE magazin borítóján

LMBTQ hirdetést vizsgált és frekvenciákat adott a Karc FM-nek és a Katolikus Rádiónak a Médiatanács

Bár az október végén távozó Karas Monika elnök utódját még mindig nem nevezték ki, ezen a héten is megtartotta szokásos heti ülését a Nemzeti Média- és Hírközlési Tanács (NMHH) Médiatanácsa, ahol több fontos ügyben is döntés született. Vidéki rádiós pályázatokról, a Pesti Hírlapban megjelent, az ELLE Magazin LMBTQ-borítóját tartalmazó hirdetés jogszerűségéről és a 2022-es pályázati forrásokról is határoztak.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások