brand

Hírek egy mobiltelefon és egy laptop kijelzőjén.

Ezek voltak a legnépszerűbb magyar portálok májusban

Megérkeztek a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és az e.Gemius 2022. május havi, a magyar portálok látogatottságára vonatkozó adatai. Több nagy változás is történt a hónap során a portálok sorrendjében: ezek közül az egyik legérdekesebb, hogy a top10 listán kívüli szereplők között a 168.hu is jóval megelőzte a Telex portált a havi összesített egyedi látogatószám tekintetében. Íme a részletek.

Egy nő híreket olvas az okostelefonján.

Ezek voltak a legnépszerűbb magyar portálok áprilisban

Megérkeztek a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és az e.Gemius 2022. április havi adatai, melyben több változás is megfigyelhető a márciusi eredményekhez képest. Az elemzésben ezúttal a sport tematikájú oldalakat is vizsgálták.

URL, link.

Az Indexről való távozása után még nőtt is a Portfolio látogatottsága – megnéztük azt is, hogyan alakult az RTL.hu látogatottsága a megújulás óta

A Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és az e.Gemius legújabb, 2022 január havi adatai alapján több érdekesség is megfigyelhető a hazai hírportálok januári látogatottsága és a top10-ben lévő honlapok kapcsán. A Media1 megnézte azt is, hogyan alakult a Portfolio.hu látogatottsága azután, hogy befejezték együttműködésüket az Index portállal, és kíváncsiak voltunk arra is, mennyire volt sikeres az rtl.hu megújítása a látogatottsági adatok tekintetében, de a cikkből kiderül az is, hogy hosszú idő után újra top10-be tudott kerülni a Telex.

google

Újra a Google lett a legerősebb márka Magyarországon

Érdekes, hogy a VMLY&R 2019-es országos kutatásában, amely képet ad arról, hogyan látják a márkákat a magyar fogyasztók, csak egyetlen hazai brand végzett a top10-ben, de a top50-ben is alig van magyar márka.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások