Mint arról a Media1 kedden reggel már elsőként beszámolt, eldőlt, hogy több hónapon át tartó előkészítést követően Magyarországra jön a Bloomberg, méghozzá egy partnerrel kötött megállapodáson keresztül, és ennek végeredményével, az első magyar nyelvű Bloomberg-tartalmakkal néhány nap múlva már találkozhatnak is a magyar fogyasztók.
Bár a Bloomberg sajtókapcsolati munkatársai egyelőre nem válaszoltak lapunk ezzel kapcsolatos kérdéseire, időközben a Media1 birtokába került a következő, csütörtökön megjelenő 168 Óra hetilap borítórészlete, amelyen már látszódik a Bloomberg logója.
Mutatjuk.

Milkovics Pál is megerősítette
A képet látva felhívtuk Milkovics Pált, a 168 Óra tulajdonosát, aki megerősítette a kép hitelességét és azt, hogy valóban a 168 Óra lett a Bloomberg magyarországi tartalompartnere.
Szavai alapján az együttműködés kiterjed a nyomtatott hetilap mellett a 168.hu internetes oldalra is, vagyis például a magyar nyelvű videós tartalmakat ezen az internetes címen láthatják majd az érdeklődők.

Milkovics – aki tavaly vásárolta fel a 168 Órát a Köves Slomó vezette EMIH közeléből, emellett pedig kiadója a Pesti Hírlapnak és nemrég az ELLE magazin kiadói jogait is megszerezte – további részleteket ugyan csak későbbre ígért, de annyit elárult, hogy csütörtöktől már lesznek is magyar nyelven Bloomberg tartalmak az oldalukon és a lapban is lesz ilyen tartalom.
Ki az a Milkovics Pál?
Milkovics Pált korábban összefüggésbe hozták Habony Árpáddal, mivel cégénél dolgozik az a Keresztesi Péter, aki korábban a nem hivatalos miniszterelnöki tanácsadó köreihez tartozott, de Milkovics a Media1-nek tagadta, hogy Habony lenne a háttérben, és azt mondta, csak azért dolgozik együtt Keresztesivel, mert komoly tapasztalatokra tett szert.
A HVG hetilap nemrég arról írt, hogy Antall József volt miniszterelnök fia, Antal György is feltűnt a színen, aki Schwartz & Brit Média Holding Zrt. néven alapított vállalatot, és nem véletlen a 168 Órát tulajdonló Brit Media Kft.-vel való névhasonlóság, ez a cég is részt vesz az EMIH-től való kivásárlásban.
Antall György nem tagadta befektetését, hanem üzleti titokra elhárította a válaszadást a hetilapnak.
Az Opten céginformációs rendszerben mindenesetre látható, hogy a Schwartz & Brit Média Holding mellett Antall érdekeltsége a Schwartz Group Hungary Kft., amelyet napilapkiadó cégként indított el Keresztesi Péter. A HVG szerint a láncolat táplálja azt az elméletet, hogy a 168 Óra felturbózását valójában kormánypárti körökből finanszírozhatják, hogy felépítsen egy olyan, kézben tartható ellenzéki médiumot, mely látogatókat és munkatársakat csábít el a többi, zömében anyagi gondokkal küzdő versenytárstól.
Ezzel kapcsolatos kérdésünkre Milkovics Pál azt mondta, ez nincs így, ő egyszerűen egy professzionális médiavállalatot igyekszik felépíteni.
További hírek találhatók a Media1.hu-n! Feliratkozhat a Media1 hírlevelére és követhet bennünket Facebookon, továbbá Twitteren is, hogy ne maradjon le a legújabb tartalmainkról!