53-re nőtt a TV2 által 2019-ben, a kereskedelmileg kiemelt korcsoportban, a 18 és 49 év közöttiek közöttiek között megnyert főműsoridős esték száma, köszönhetően a TV2 karácsonyi ünnepek alatt elért eredményeinek. A TV2 a Reszkessetek, betörők! című amerikai vígjáték sokadik ismétlésének köszönhetően tudott szépíteni az idén összesen 305 főműsoridős estét (az esték 84 százalékát) megnyerő RTL Klubbal szemben.
A Nielsen Közönségmérés legfrissebb adatai alapján a TV2-t választották legtöbben december 24. és december 26. között a kereskedelmileg kiemelten fontos, 18-49 év közötti korcsoportban, valamint a 18 és 59 év közöttiek táborában is. A három nap átlagos közönségaránya a TV2-n a 18-49-es korcsoportban 14,9 százalék volt, míg az RTL Klub némiképp elmaradva, 12,7 százalékot ért el.
A Reszkessetek, betörők! december 24-én sugározott első epizódját a 18-49 év közötti nézők 20,9 százaléka választotta, és ezzel az 52. hét legnézettebb tévéműsora lett. Másnap, december 25-én a Reszkessetek, betörők! 2. része, az Elveszve New Yorkban is hasonló, 20,9 százalékos közönségarányt produkált a TV2 számára 18-49-ben, ezzel az amerikai vígjáték az 52. hét második legnézettebb tévéműsora lett.
A betörőkkel megküzdő Kevint december 24-én 335 ezren nézték, míg 25-én 327 ezren választották a 18-49 év közötti korcsoportból.
További tévés hírek olvashatók a Media1 tv rovatában.