Ahogy már beszámoltunk róla, idén is meghirdették a Sándor Imre PR-díj pályázatot.
Csütörtökön a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) bejelentette, hogy egy héttel meghosszabbítja a Sándor Imre PR-Díj pályázatának nevezési időszakát, így október 18-án éjfélig fogadja a pályázatokat.
A hagyományosan hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban nevezhető pályázatokat idén is a PR-szakma elismert szakemberei bírálják el. A PR-szakma egyik elméleti megalapozójáról, Sándor Imréről elnevezett díjjal nyolcadik éve részesíti elismerésben a Magyar Public Relations Szövetség a legjobb PR-munkákat. A díj kimondottan azzal a céllal jött létre, hogy ösztönözze a szakmában dolgozókat az egyre magasabb szakmai színvonal elérésére. A Sándor Imre PR-Díjakat hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban osztják ki az indulók között.
A zsűri tagjai:
- Bede Márta (Well PR Ügynökség, ügyvezető igazgató)
- Bodó Teodóra (Provident Pénzügyi Zrt., Vállalati és Kormányzati Kapcsolatok Igazgatóság vezetője)
- Maczelka Márk (SPAR Magyarország, kommunikációs vezető)
- Ruska Viktória (kommunikációs szakember, a Magyar Suzuki Zrt. volt kommunikációs igazgatója)
- Szalay Dániel (Media1, főszerkesztő).
A pályázati feltételekről ide kattintva érhető el részletesebb írásunk.
Borító: Sándor Imre PR-díj Fotó: A 2015-ös év díjai