Central Médiacsoport

Változások a Central Médiacsoportnál: új szakember a Vezetői Testületben

A 24.hu, a Nosalty, az NLC, a Nők Lapja, a Story és több más médium közös kiadója, a Central Médiacsoport bejelentette, hogy digitális transzformációjának új mérföldköveként márciustól friss struktúrában és megújult vezetéssel működteti informatikai és termékfejlesztési részlegeit. Egy szakembert külföldről, az RTL Horvátországtól igazolnak.

A Central Médiacsoport a Media1-hez pénteken eljuttatott péntek délutáni közleménye szerint Fáklya Endre adatstratégiai és technológiai vezetőként (Chief Data, Analytics and Technology Officer) a vállalat adatvezérelt működésének kialakításáért felel majd, Hrvoje Dorešić pedig digitális termékfejlesztésért felelős vezetőpozícióban (Head of Digital Product and Development) újítja meg a termékmenedzsment-folyamatokat. A változással egyidejűleg Antti-Jussi Lumijärvi technológiai igazgató távozik a Central Médiacsoporttól. Ő 2019 októberétől felelt a vállalat technológiai folyamataiért.

A Financial Times Strategies nemzetközi tanácsadó szervezet bevonásával zajló átfogó szervezetfejlesztési folyamat soron következő lépésének célja a Central Médiacsoport digitális transzformációjának IT-oldali átgondolása és a termékmenedzsmentért felelős, egymást támogató területek hatékonyságának növelése.

Fókuszban az adatalapú működés

Fáklya Endre a Vezetői Testület tagjaként felel az adatinfrastruktúra központi megújításáért, az információtechnológiát érintő beruházások és projektek vezetéséért, valamint valamint a vállalat Üzleti Intelligencia és analitikai képességének fejlesztéséért.

Fáklya Endre adattudós
Fáklya Endre adattudós. Fotó: LinkedIn

A szakember több mint több évtizedes magyar és nemzetközi tapasztalattal rendelkezik vállalatok adatvezérelt átalakításának területén, amelyet olyan munkáltatóknál szerzett mint a világ vezető fogyasztói termékeket gyártó vállalata, a Frucor Suntory, az új-zélandi Financial Markets Authority, a Shell vagy a Vodafone – olvasható a médiavállalat közleményében.

Vági Róbert, a Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese
Vági Róbert, a Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese

„A Central Médiacsoport digitális transzformációja mérföldkőhöz érkezett, amelyben a modern adatinfrastruktúra kiépítése kulcsszerepet játszik. Örömmel köszöntjük a csapatban Fáklya Endrét. Endre sokéves nemzetközi tapasztalattal támogatja a cég adatvezérelt működésével kapcsolatos terveit, amelynek köszönhetően növelhetjük hatékonyságunkat, ezen keresztül az ügyfélélményt és a versenyelőnyünket. Köszönettel tartozunk Antti-Jussi Lumijärvinek az elmúlt években végzett munkájáért, egyúttal sok sikert kívánunk jövőbeli terveihez!”

– mondta a bejelentés kapcsán Vági Róbert vezérigazgató-helyettes.

Megújul a termékmenedzsment

Hrovje Dorešic április 1-jétől, közvetlenül Petr Bednar digitális és üzletfejlesztési igazgatónak riportolva felel a Central Médiacsoport termékmenedzsment-folyamataiért és technológiai fejlesztéseiért, összefogva a termékfelelősök (Product Ownerek) csapata mellett a UX/UI, valamint az IT development területeket.

A szakember az elmúlt 15 évben Horvátország vezető médiavállalatainál dolgozott a digitális termékmenedzsment számos területén, a Central Médiacsoporthoz az RTL Hrvatska (RTL Horvátország) Head of Digital Products pozíciójából érkezik.

Hrovje Dorešic
Hrovje Dorešic. Fotó: Central Médiacsoport

„A termékmenedzsment egy kézben történő összpontosítása lehetővé teszi, hogy gyorsabban reagáljunk a piaci változásokra és még jobb felhasználói élményt nyújtsunk olvasóinknak. A Central számos hazai vezető médiamárkát tudhat magáénak, amelyek között olyan love brandek szerepelnek mint a Nők Lapja, a 24.hu vagy a Marie Claire. A 4,7 millió egyedi felhasználót elérő online portfóliónkat jellemző minőségi tartalom olyan erőforrás, ami a legnagyobb versenyelőnyt jelenti a magyar médiapiacon. A feladatunk most az, hogy a termékmenedzsment-folyamatok optimalizálásával ezt az előnyt kihasználva minden szegmensben piacvezetővé váljunk. Nagy öröm számomra, hogy ebben egy olyan tapasztalt kolléga támogat bennünket, mint Hrvoje”

– foglalta össze Petr Bednar, a Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója.

Petr Bednar, a Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója
Petr Bednar, a Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója

 

Megérkezett a Marie Claire Stories: Új korszak kezdődik az adaptív streaminggel

Újabb lapbezárás: vége a Noizz.hu-nak, a Ringier szerint a Sportal viszont marad

Változások a Central Médiacsoportnál

Távozott a Színes RTV, a Kétheti RTV Magazin és a Heti TV Magazin közös főszerkesztője

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: A Central Médiacsoport épülete Budapesten

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások