Kékesi Zsuzsa (borítóképünkön) 2021 nyarán került a posztra, előtte a HVG-nél volt nagyon hasonló pozícióban. A Media1 úgy tudja, Kékesi eddig posztja megszűnik a médiavállalatnál. Érdeklődésünkre a távozást a Ringier Hungary sajtókapcsolati munkatársa is megerősítette, ahogy a poszt megszűnését is.
Azt írták lapunk kérdésére, „digitális hatékonyságnövelés” miatt szervezeti átalakítást hajtanak végre.
„Vezető médiamárkáink és a mögöttük álló szervezet is megérett arra, hogy az elmúlt évek stratégiai szlogenje, a »digital firs« szemlélet, már ne a kitűzött célunk legyen, hanem egy olyan mérföldkő, amit elértünk. Tovább lépünk a digitális fejlődés következő állomására és szervezeti struktúránkat is ehhez alakítjuk, hiszen a digitális hajtóerőnk már ugyanolyan erős, mint azok a print drive-jaink, amiket magunkkal hoztunk a múltunkból. Ezen a ponton természetes folyamat, hogy a digitális funkciók integrálódjanak a szervezetbe, ezt lépjük meg most”
– nyilatkozta Kovács Tibor, a Ringier Hungary ügyvezető igazgatója.

A kiadó jelenleg közel 20 fős digitális részlegének munkatársai – többek között product ownerek, az audience csapat szakemberei, AI integrációért felelős menedzser, ad tech szakértők – az üzletágak irányítása alatt folytatják a munkát, egyes digitális funkciók pedig a research & data csoporthoz kerülnek.
A szakterület átszervezésének eredményeként a kiadónál megszűnik a digitális stratégiai igazgatói pozíció, ami azt jelenti, hogy Kékesi Zsuzsa CDO elhagyja a szervezetet.
„Zsuzsa 2021-ben a HVG Online-tól csatlakozott hozzánk, az akkori Ringier Axel Springerhez, és az azóta eltelt négy évben gyakorlatilag elvégezte a szakmai küldetést, feladatot, amivel érkezésekor megbízta őt a kiadó. Rengeteget tett többek között azért, hogy a digitális gondolkodásmód erős gyökeret verjen a portfóliónkban, a fenntartható üzleti jövő érdekében pedig megalapozta a fogyasztói adatok rendszerszintű gyűjtését és hasznosítását. Számtalan más digitális projekt gondozása mellett megosztotta értékes tudását és tapasztalatát a szervezetünkkel, mindezért elismerés és köszönet illeti őt. A teljes szervezet nevében kívánok Zsuzsának sok sikert a folytatáshoz!” – tette hozzá Kovács Tibor.
Hozzzátették: a Ringier Hungary a hatékonyabb, rugalmasabb digitális fejlesztési folyamatokban, a médiacsoport svájci központjával közös fejlesztések gyors adaptációjában látja a „szervezeti silók” lebontásának előnyét, amely elengedhetetlen a kiadó közép- és hosszútávú fejlődési célkitűzéseinek eléréséhez.
Néhány napja egy másik távozás is történt a Ringiernél, ugyanis mint arról a Media1 beszámolt, a Sportal nevű sportportáljuk tavaly kinevezett főszerkesztője, Ilku Miklós szintén elhagyta a vállalatot.
***
Nemrég egy másik magyarországi nagy médiavállalat digitális igazgatója is távozott: Grósz Judit vezérigazgató-helyettesről tavaly október végén derült ki, hogy elhagyja az RTL Magyarországot. Grószhoz tartozott korábban az rtl.hu, amelynek szerkesztőségét az RTL elbocsátotta, azóta pedig a honlap marketingcélokat támogató eszközként funkcionál a marketingigazgató felügyelete alatt. Grósz felügyelete alá tartozott az RTL+ streamingplatform bevezetése is. A digitális vezér-helyettes helyére nem vettek fel új embert.
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.Váratlanul távozik az RTL Magyarország egyik vezérigazgató-helyettese