13,8 milliárd forintra növelte értékesítési árbevételét tavaly a Central Médiacsoport a 2022-es 13,6 milliárd forintról – derül ki a társaság hivatalos pénzügyi beszámolójából, amit az Igazságügyi Minisztérium Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgálatának honlapján tett közzé. Az értékesítési árbevételen felül további 45 millió forint bevételük is volt egy kapcsolt vállalkozás osztalékából.
Mivel 2023-ban az éves infláció 24,4 százalék volt, így a 1,8 százalékos nominális árbevétel-növekedés reálértéken nézve csökkenésnek felel meg.
A cég adózás előtti eredménye a 2022-ben kimutatott 2,74 milliárd forintról 2,52 milliárd forintra mérséklődött, míg az adózott eredmény 2,54 milliárd forintról 2,35 milliárd forintra csökkent.
A médiavállalat beszámolójának kiegészítő melléklete szerint a Central Média átlagos statisztikai állományi létszáma 406 fő volt 2023-ban.
A Central Médiacsoport közgyűlésén készült határozat szerint a tulajdonos, Varga Zoltán (borítóképünkön) úgy döntött, hogy 2,3 milliárd forint osztalékot fizet ki a vállalkozás eredményéből, míg a fennmaradó profitot eredménytartalékba helyezi.

A Central Médiacsoporthoz olyan médiumok tartoznak mint például a 24.hu, az NLC, a Nők Lapja, a Story, a Best, a Marie Claire, a First Class, a Vezess.hu, a National Geographic, a Házipatika.com, a Startlap, a Hírstart, a Nosalty, a Refresher, a Színes RTV, a Meglepetés és több más print és online kiadvány, melyek listája elérhető a vállalat honlapján. A Central Médiacsoport a könyvkiadás piacán is jelen van.
A Media1 folyamatosan közzéteszi a legfőbb médiacégek pénzügyi adatait, ezekről itt olvashatja további írásainkat.
Mészáros Lőrinc Atmedia nevű cége több milliárddal növelte az árbevételét egy év alatt
A TV2 Csoport több mint 10 százalékkal növelte árbevételét egy év alatt
Nőtt a fideszes médiagólem árbevétele, de így is jelentősen csökkent a Mediaworks profitja
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.