A Megafon Központ véleményvezérei és Orbán Viktor 2022. május 31-én

Annyi pénzt költött el a Megafon és a Tranzit egy hónap alatt Facebook-hirdetésekre, hogy akár indulhattak volna a spanyol választáson is

30 nap alatt több mint 70 millió forintot fizettek ki a nyári vakáció közben a fideszes propaganda népszerűsítésére.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

A Megafon Központ és a Kommentár Alapítvány júliusban több pénzt költött el Facebook-hirdetésekre mint Spanyolországban a választási kampány utolsó hónapjában a kisebbik kormányzó pártszövetség – írja a G7.

A gazdasági portál a Facebook Ad Library (Hirdetéstár) szolgáltatásának segítségével gyűjtötte össze, hogy a július 23-án rendezett spanyolországi parlamenti választás utolsó 30 napjában melyik spanyol párt mennyit költött el az üzeneteinek célba juttatására a közösségi médiában. Ez alapján forintosítva a következő sorrend alakult ki:

  • a nagyobbik kormánypárt, a szocialisták 120 millió;
  • a jobboldali – végül győztes – néppárt 96 millió;
  • a kisebbik baloldali pártszövetség 68 millió;
  • a regionális etnikai pártok (katalánok, baszkok, kanári-szigetekiek, stb) összesen 15 millió forintnak megfelelő eurót.

Ugyanebben az időszakban a lakosság számát tekintve Spanyolországnál ötször kisebb Magyarországon a nyári szabadságokra eső úgynevezett politikai uborkaszezon alatt a kormánypárti Megafon és a fideszes Tranzit Fesztivált rendező Kommentár Alapítvány több mint 70 millió forintot költött el a saját hirdetéseire a Facebookon.

Ez alapján a Megafon és a Tranzit akár komolyan vehető tényező is lehetett volna a spanyol választáson – jegyzi meg a G7, amely felhívta a figyelmet arra is, hogy volt olyan hete is a választási kampánynak, amikor a két baloldali spanyol kormánypárt csak a Megafon hirdetési pénzeinek mindössze 80 százalékát tudta felmutatni.

Szájbak@kilná olvasóját a kormánypárti Megafon csapatának tagja, akit még Bohár Dániel is felköszönt

Tovább kaszálhat Rákay Philip, a Megafon egyik legismertebb arca a földbizniszével

Mielőtt lebukott, kisnyilasnak nevezte egy videóban a karlendítőket Trombitás Kristóf, a Megafon és a PestiSrácok karlendítő propagandistája

A Megafon és a Fidesz megbírságolását szorgalmazzák az Állami Számvevőszéknél az ellenzéki pártok

További híreket érhet el a Media1.hu oldalon. Követhet bennünket Facebookon is.

Borítókép: A Megafon Központ véleményvezérei és Orbán Viktor 2022. május 31-én. Fotó: Facebook / Megafon

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Legyen jól tájékozott, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások