A TV2 vezérlője

A TV2 szerint korai azt állítani, hogy a TV2 Klubnak nézettségi gondjai vannak

Reagált a TV2 Csoport sajtóosztálya a Media1 érdeklődésére azzal kapcsolatban, hogy a Nielsen Közönségmérés nézettségi adatai szerint a FEM3-at három hónapja felváltó TV2 Klub nézettsége jóval alacsonyabb eddig a FEM3-hoz képest, és főműsoridőben még a 0,1 százalékot sem éri el.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

„Óriási nézettségi kudarc a TV2 Klub” címmel számoltunk be a Media1-en ma reggel a SorozatWikin publikált, a Nielsen Közönségmérés mérőműszeres televíziós nézettségi adatai alapján arról, hogy a TV2 Klub nézettsége jóval rosszabbul alakult az elmúlt 3 hónapban, mint a csatorna előzményének tekinthető FEM3, miközben a megújítással, átmárkázással inkább a nézettség növekedése lehetett a cél.

Cikkünkben jeleztük, hogy megpróbáljuk szóra bírni a TV2-t is a témával kapcsolatban, hogy megtudjuk, mi lehet szerintük a TV2 Klub szemmel látható sikertelenségének oka, és hogyan próbálják helyreállítani a kábelcsatorna nézettségét, ami például a TV2 Play első három hónapjában főműsoridőben mindössze 0,09%-os lineáris share lett a 18-49-es korcsoportban, tehát még a 0,1 százalékot sem tudta elérni.

TV2: 6 hónapon belül jönnek az eredmények

Csütörtök délután, nem sokkal ezelőtt futott be a TV2 Média Csoport Sajtóosztályának válasza, mely így szól:

„Nem értünk egyet a szerző véleményével. A TV2 Klubot a tavaszi sikeres soft launch után most építjük fel. Az első eredmények a következő 6 hónapban lesznek láthatóak.”

Az optimista válasz miatt megígérjük, a Media1 nagyjából fél év múlva visszatér tehát a témára és ránézünk, hogy addigra sikerül-e felturbózni valahogy a TV2 Klub nézettségét legalább a FEM3 szintjére. (Azzal kapcsolatban sajnos nem kaptunk választ, hogy ezt pontosan hogyan fogják elérni.)

Több mint másfél évig váratott magára a névváltás

A TV2 Klub FEM3-ra történő átmárkázását másfél évvel ezelőtt, 2022 októberében jelentette be Pavel Stanchev, a TV2 vezérigazgatója a Big Picture tévés konferencián Budapesten. A bejelentést akkor hatalmas kacaj fogadta a nézőközönség soraiban, és többen nem is akarták elhinni, hogy nem csupán egy viccről van szó, hiszen épp akkoriban dobta el az RTL Magyarország az RTL Klub névből a „klub” szócskát. Ezt követően hosszú időn át nem történt semmi, maradt mégis a FEM3 és nem indult el a TV2 Klub, egészen három hónappal ezelőttig. A csatornának egyébként még egy márka-nagykövetet is kinevezett a TV2, egy ismert celeb, az egykori RTL-es Szabó Zsófi személyében.

A TV2 Play indulásáról ITT látható egy videó. Az első három hónap nézettségi adatairól ITT találhatók részletek.

Elindult a TV2 Klub a FEM3 helyén – íme egy videó, hogyan

Az átmárkázással kapcsolatos korábbi cikkeink és egyéb tartalmaink itt érhetők el.

A tévés nézettségmérés kulisszatitkai – vendégünk volt Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés ügyvezetője

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: A TV2 vezérlője. Fotó: Media1 / olvasónktól / archív

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Legyen jól tájékozott, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások