reagálás

Kárpáti Márton, a Telexet kiadó Van Másik Kft. ügyvezetője

Cáfolja a Telex tulajdonosa Szombathy Pál, az Index leváltott vezérigazgatójának szavait

„Nem úgy volt az, Pali!” címmel adott ki közleményt a Telex, amelyben Kárpáti Márton, a lap tulajdonosa, egyben az Index egykori főszerkesztő-helyettese arról ír, szerinte nem egészen úgy történtek a dolgok a régi Index szétesése kapcsán, ahogy arról  Szombathy Pál nyilatkozott hétfőn megjelent interjújában, amikor azt állította, a távozó indexeseknek volt B terve.

Novák András az ATV tudósítójaként

Manipulációval vádolja az ATV-t a Magyar Hang – reagáltattuk a csatornát, íme a válasz

A Hang szerint az ATV Egyenes beszéd című műsorába Manhattanből bejelentkező helyszíni tudósító két dologgal kapcsolatban nem korrekten tájékoztatta a tévénézőket az amerikai elnökválasztások kapcsán. A Media1 kérdésére az ATV vezérigazgatója azt mondta, valóban nem volt szerencsés a bejelentkezés, de nem érzi korrektnek az ezzel kapcsolatos és szerinte erről torzan beszámoló írást. Németh S. Szilárd azt is elmondta, miért.

Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és a Médiatanács elnöke

Reagált Karas Monika, a Médiatanács elnöke arra a pletykára, hogy idő előtt távozna

A Szabad Európa számolt be arról az iparági pletykáról, hogy Karas Monika nem sokkal a 9 évre szóló mandátuma lejárta előtt távozna a Médiatanács éléről, ezzel újabb közel egy évtizedre megtoldva a mostani kormányzópárt befolyását a Médiatanácsra. Távozása esetén ugyanis újra a Fideszhez közeli elnököt nevezhetnének ki a testület élére, míg a 2022. tavaszi választások után ez már bizonytalanná válhat.

Kovács Zoltán

Elhamarkodottan kiáltott cenzúrát Kovács Zoltán egy kormányközeli Twitter-fiók problémája kapcsán?

Kovács Zoltán nemzetközi kommunikációért és kapcsolatokért felelős államtitkár szerdán rögtön „libernyákokat” emlegetve és összeesküvés látszatát keltve azt állította, hogy a Twitter szándékosan letiltotta Magyarország Kormányának Twitter-fiókját, méghozzá épp akkor, amikor megjelent a magyarországi jogállamisági problémákat tartalmazó jelentés. Nem sokkal később azonban a közösségi médiás reagált a kormányszóvivő állításaira, jelentősen más megvilágításba helyezve Kovács szavait.

Egyre több az álhír című riport az M1 csatornán

Helyreigazítási kérelem az Origo részére

Tájékoztatjuk olvasóinkat és az érdeklődőket, hogy az alábbi helyreigazítási kérelemmel fordult a Media1.hu-t működtető Vipcast Media Gábor Lászlóhoz, az Origo főszerkesztőjéhez, illetve az origo.hu kiadójához.