„Óriási nézettségi kudarc a TV2 Klub” címmel számoltunk be a Media1-en ma reggel a SorozatWikin publikált, a Nielsen Közönségmérés mérőműszeres televíziós nézettségi adatai alapján arról, hogy a TV2 Klub nézettsége jóval rosszabbul alakult az elmúlt 3 hónapban, mint a csatorna előzményének tekinthető FEM3, miközben a megújítással, átmárkázással inkább a nézettség növekedése lehetett a cél.
Cikkünkben jeleztük, hogy megpróbáljuk szóra bírni a TV2-t is a témával kapcsolatban, hogy megtudjuk, mi lehet szerintük a TV2 Klub szemmel látható sikertelenségének oka, és hogyan próbálják helyreállítani a kábelcsatorna nézettségét, ami például a TV2 Play első három hónapjában főműsoridőben mindössze 0,09%-os lineáris share lett a 18-49-es korcsoportban, tehát még a 0,1 százalékot sem tudta elérni.
TV2: 6 hónapon belül jönnek az eredmények
Csütörtök délután, nem sokkal ezelőtt futott be a TV2 Média Csoport Sajtóosztályának válasza, mely így szól:
„Nem értünk egyet a szerző véleményével. A TV2 Klubot a tavaszi sikeres soft launch után most építjük fel. Az első eredmények a következő 6 hónapban lesznek láthatóak.”
Az optimista válasz miatt megígérjük, a Media1 nagyjából fél év múlva visszatér tehát a témára és ránézünk, hogy addigra sikerül-e felturbózni valahogy a TV2 Klub nézettségét legalább a FEM3 szintjére. (Azzal kapcsolatban sajnos nem kaptunk választ, hogy ezt pontosan hogyan fogják elérni.)
Több mint másfél évig váratott magára a névváltás
A TV2 Klub FEM3-ra történő átmárkázását másfél évvel ezelőtt, 2022 októberében jelentette be Pavel Stanchev, a TV2 vezérigazgatója a Big Picture tévés konferencián Budapesten. A bejelentést akkor hatalmas kacaj fogadta a nézőközönség soraiban, és többen nem is akarták elhinni, hogy nem csupán egy viccről van szó, hiszen épp akkoriban dobta el az RTL Magyarország az RTL Klub névből a „klub” szócskát. Ezt követően hosszú időn át nem történt semmi, maradt mégis a FEM3 és nem indult el a TV2 Klub, egészen három hónappal ezelőttig. A csatornának egyébként még egy márka-nagykövetet is kinevezett a TV2, egy ismert celeb, az egykori RTL-es Szabó Zsófi személyében.
A TV2 Play indulásáról ITT látható egy videó. Az első három hónap nézettségi adatairól ITT találhatók részletek.
Az átmárkázással kapcsolatos korábbi cikkeink és egyéb tartalmaink itt érhetők el.
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.