
Új irodába költözött, és más bejelentéseket is tett a Progressive reklámügynökség
Több, a környezetvédelemmel kapcsolatos vállalást is tett az ügynökség.
Több, a környezetvédelemmel kapcsolatos vállalást is tett az ügynökség.
A privát 5G-beruházások és a digitalizáció mellett az úgynevezett intelligens városok létrehozása is szóba került.
„Fenntarthatóság a hazai vendéglátóiparban és a gasztronómiában” témában hirdettek pályázatot újságírók szerkesztők, bloggerek, illetve vloggerek számára. Mutatjuk a díjazott munkákat.
Arra is fény derült, hogy a lecserélt mobilok 35 százaléka még használható lett volna megfelelő kialakítás, alkatrészellátás, szervizhálózat mellett.
„Fenntarthatóság a hazai vendéglátóiparban és a gasztronómiában” témában várják a jelentkezéseket.
A hvg.hu frissen induló új aloldala olyan témákra fókuszál majd mint a klímaváltozás, környezetvédelem és a környezettudatos életmód.
Az idén 45 éves Magyar Reklámszövetség közgyűlése a két új elnökségi tag megválasztása mellett meghirdette 2020-as programját, melynek részeként megújul a 20 éves reklámtorta, közzétesznek a közterületi fehérlistát, és a reklámipar fenntarthatósága és az önszabályozás kerül az MRSZ fókuszába.
Az MRSZ elismerését évente egyszer, a Föld Napján adják át. A szervezet új projektjével a tagjai mellett az egész marketing-, reklám- és kommunikációs szakmát ösztönözni szeretné. A cél, hogy a környezettudatos, a környezeti terhelést minimalizáló attitűd és gyakorlat az iparágban napi rutinná váljon.
Kiosztotta a Magyar Telekom a Fenntarthatósági Sajtódíjakat. A győztesek: az RTL Klub egyik műsora, a Forbes egyik újságírója és egy zöld témákról gyakran publikáló blogger-újságíró. A távközlési óriás más díjakat is átadott.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.