fbpx

születésnap

Palocsay Géza, a Pepita.hu új vezérigazgatója balról a 3.

Milliárdos forgalommal zárta ötödik születésnapi kampányát a Pepita

Meghaladta az egymilliárd forintot a Pepita ötödik születésnapi kampánya során eladott termékek összértéke, ezzel a Pepita Csoporthoz tartozó oldalak közel háromszoros forgalomnövekedést produkáltak a tavalyi év azonos időszakához képest – tette közzé az adatokat a cég. A Mastercard közreműködésével megvalósuló kampány kiemelt célja a mentett kártyás fizetések népszerűsítése volt.

A Tilos Rádió stúdiója

Lekapcsolták a Tilos Rádió FM-frekvenciáját

A Music FM, a Class FM, a Civil Rádió, a Klubrádió és jónéhány más rádió FM frekvenciájának elnémítása után szombatról vasárnapra virradó éjfélre ugyanez megtörtént a Tilos Rádióval is, mely frekvenciája elvesztése után most az internetre kényszerült, míg az eddigi frekvenciáján, a Budapest FM 90,3 MHz-en éteri csend van. Egyelőre bizonytalan, visszatérhet-e a közeli jövőben a rádió a földfelszíni frekvenciára, mivel a Médiatanács banánköztársaságokra jellemző módon titkolózik a pályázat előrehaladása kapcsán és semmilyen, a hatósággal kapcsolatos kérdésünkre sem válaszol.

A TV2 25. születésnapi showműsora

Születésnapi showműsorral indítja a 25 éves TV2 az őszi tévés főszezont

Az idén 25 éves születésnapját ünneplő TV2 keddi bejelentése szerint szeptember 3-án indítja el a tévés főszezont, méghozzá stílusosan születésnapi show-jának első adásával. Ezt másnap a Sztárban Sztár leszek! című zenés tehetségkutató első előválogató adása követi majd. Új formátumok is érkeznek, ezek közül az első a Money or Love – Fogadj a szerelemre.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások