
Megnyílt a Zalando divatáruház magyarországi webáruháza
A webshopban találhatók ruhák, cipők, divatkiegészítők és szépségápolási cikkek is. Partnerprogramot is indítanak kiskereskedők számára.
A webshopban találhatók ruhák, cipők, divatkiegészítők és szépségápolási cikkek is. Partnerprogramot is indítanak kiskereskedők számára.
Amikor új ötletekkel és megjelenésekkel kísérletezünk, ne feledkezzünk el egyéni stílusunkról!
Akik viszont a bolti vásárlást részesítik előnyben, elsősorban a ruhák megtekintésének és felpróbálásának lehetőségét, az üzletekben történő vásárlás élményét, illetve az árucikk azonnali átvételi lehetőségét kedvelik a vásárlás hagyományos módjában.
A koronavírus-járvány hatására a magyarok több mint fele nagyobb gyakorisággal rendelt ruházati cikkeket az interneten az elmúlt 12 hónapban, mint korábban, valamint akik ebben az időszakban tapasztalták meg az online vásárlás előnyeit, a járványhelyzet megszűnése után is többet terveznek vásárolni webáruházakban – derül ki a Glami.hu divatkereső platform nemzetközi fogyasztói felméréséből.
A Zalando, Európa egyik vezető online divatáruháza további 8 európai piacra lép be, többek között Magyarországra is, és ezzel összesen 25 országban lesznek elérhetők.
Az online kereskedők helyzeti előnye egyértelművé vált a fizikai üzlettel rendelkezőkkel szemben. A közösségi média a kereskedelemben is térhódító útra indult, és egyre többen fektetnek a mesterséges intelligencia eszközeibe. A közép- és kelet-európai régió lett az egyik leggyorsabban növekvő divatkereskedelmi piac Európában.
A Glami keresőmotor felmérése alapján a legnépszerűbbek között szerepel az About You, a H&M és a Bonprix is.
A Glami most publikált kutatása szerint az online divat üzletek forgalma a tavalyi 171 milliárd forint után 2023-ra elérheti a 267 milliárd forintot is.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.