fbpx
A Zalando online divatáruház székhelye Berlinben

Új internetes divatáruház érkezik Magyarországra

A Zalando, Európa egyik vezető online divatáruháza további 8 európai piacra lép be, többek között Magyarországra is, és ezzel összesen 25 országban lesznek elérhetők.

A platformot 2008-ban alapították Berlinben és azóta 38 millió aktív vásárlóval rendelkezik. Termékeik között vannak ruhák, cipők, divatkiegészítők és szépségápolási cikkek is.

2020 során a Zalando aktív vásárlóinak száma 25 százalékkal nőtt, és elérte a 38,7 millió főt, ezért döntöttek úgy, hogy terjeszkedni szeretnének. Több országba még idén, Magyarországon és Romániában 2022-re lesz elérhető a weboldal.

Robert Gentz, a Zalando társügyvezetője elmondta:

„2020 olyan év volt, amelyet korábban nem láthattunk. Továbbra is hosszútávú célunkat tartjuk szem előtt, hogy a Zalando legyen a kiindulópont a divat világában. A következő években is a növekedésre és a hosszútávú beruházásokra koncentrálunk majd.”

A weboldalon számos márka, üzlet és kiskereskedő is megtalálható. A partnerprogram 24 százalékot tett ki a webshop teljes forgalmából. Jelenleg 3400 üzlet csatlakozott a programon keresztül mint például a Nike, az Adidas és a Converse.

Az e-kereskedelem alakulásáról korábban itt írtunk.

További hírek találhatók a Media1.hu-n. Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy ne maradjon le a friss történésekről!

Borító: A Zalando online divatáruház berlini székhelye. Fotó: Zalando PR
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */