fbpx

február 21, 2022

jobboldali napilapok

Újabb jelentős bírságot kapott a kormánypárti lapok olvasóit csodaszerekkel szédítő hirdető

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) hétfői, lapunkhoz eljuttatott közleménye szerint a versenyhatóság egy utóvizsgálat során feltárta, hogy a Panamában bejegyzett Direct Group S.A nem tett eleget a GVH által korábban előírt, a jogsértés felszámolására vonatkozó igazolási kötelezettségének, így nem igazolta, hogy a kifogásolt jogsértő gyakorlatokkal mikor és hogyan hagyott fel.

Remport Ádám (balra), a TASZ jogásza és Bodolai László ügyvéd

Tárhelyszolgáltatók botránya és a Pegasus-ügy fejleményei (Media1, 2022.02.14.)

A Media1 podcast február 14-i adásában Remport Ádám, a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) jogásza a Pegasus megfigyelési ügy legújabb fejleményeiről beszélt, míg Bodolai László médiajogász részletesen is kifejtette, miért tartja jogsértőnek azt, hogy a beszélgetés előtt néhány nappal Merkely Béla ügyvédje, Péntek Zoltán három hírportál szerkesztőségét megkerülve, maguknál a tárhelyszolgáltatóknál próbált meg elérhetetlenné tenni bizonyos tartalmakat, ami két esetben sikerült is neki. A beszélgetés során a kommentelés jogi hátteréről is szó esett.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások