HírTV.

A HírTV csatlakozik az Atmediához

A Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) / Mediaworks hírcsatornája most először dolgozik majd nagy televíziós reklámértékesítő házzal.

Idén márciustól a HírTV kereskedelmi reklámidejének (szpot) értékesítésével bővül az Atmedia portfóliója – jelentette be a keddi, Media1-nek is megküldött közleményében a sales house.

„Örömmel fogadtuk tematikus televíziós kínálatunkban a HírTV-t, amelynek nézői körében jelentős a Budapesten és a megyeszékhelyeken élők, a magas iskolai végzettségűek és az Esomar A státuszúak aránya”

– fogalmazott Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.

A Hír Televízió nézettségéről

Az atmediás közlemény szerint a 2021 szeptemberi megújulás óta a HírTV átlagos napi elérése a felnőttkorú lakosság körében közel 800 ezer fő (NAM: 2021.09.13 – 2022.01.16.), és 2021-ben a Hír Televízió lett a 15. legnézettebb televíziós csatorna a 18+ célcsoportban. A kereskedelmi televíziózásban kiemelten fontos 18-49-es korcsoporttal kapcsolatban ugyanakkor nem közöltek nézettségi adatot, csak a választókorúakra vonatkozóan.

Az Atmediához tartoznak a közmédia csatornái (M1, M2 stb.), a TV2 Csoport, számos weboldal, a Rádió 1, és megannyi más médium – a reklámértékesítő házról és annak hátteréről itt érhetők el a Media1 írásai.

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Borító: YouTube / HírTV

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások