A Magyarországon üzemelő webáruházak 43 százalékának nőtt, 20 százalékának stagnált, és mindössze 12 százalékának csökkent a forgalma a koronavírus-járvány kirobbanása óta – közölte a Shoprenter az MTI-vel. A vállalat 707 hazai webáruház-tulajdonos válasza alapján készítette el a 2021-es 14. Nagy webáruház felmérését.
A felmérés szerint a legnagyobb veszteséget azok szenvedték el, akik a turizmusra építettek, míg a forgalomnövekedés szempontjából kiemelkedőek voltak az elmúlt időszakban azok a területek, amelyeket a koronavírus-járvány hozott kedvező helyzetbe – ilyen például a számítástechnikai, valamint a hobbi jellegű termékek köre.

Kulcsár István Róbert, a cég egyik alapítója a közleményben arra is felhívta a figyelmet, hogy a 707 webáruház 43 százaléka rendelkezik offline üzlethelyiséggel, és hangsúlyozta: az online és az offline között erős szinergia van, ami a többcsatornás értékesítésre ad lehetőséget.
További híreket talál a Media1-en!