Telefonon kapcsolták be a Media-Digital Hungary Cabrio című konferenciára szerdán Vaszily Miklóst, a TV2 Média Csoport Zrt. elnökét. Vaszily a beszélgetés elején arról beszélt, hogy a televízió továbbra is fontos maradt, a koronavírus-járvány idején sokan választották a televíziót nézőként.

Azt mondta, a járvány előtt épp reklámtarifákat készültek emelni, mert a magyar televíziós tarifák alacsonyabbak a cseh tévés piachoz képest. Az áremelési terveket azonban elsodorta a COVID-19 járvány, mert a hirdetői hajlandóság pánikszerűen lecsökkent tavaly tavasszal, majd a visszatérő hirdetők olyan szektorokból érkeztek, akik kevésbé hajlandók költeni. A TV2 elnöke reményét fejezte ki, hogy az élet normalizálódásával azok a korábbi hirdetők is visszatérnek majd, akik egy időre felfüggesztették tevékenységüket.
Holló Márta, a konferencia egyik műsorvezetője ezután arról érdeklődött, hogy az elmúlt években stratégiává vált tévécsatornákat indítani, hogy így növeljék a csoportszintű nézettséget, várhatók-e még további tévécsatornák. Vaszily Miklós azt mondta erre, elképzelhetőnek tartja, hogy a piacon tematikus, niche célcsoportra lövő új tévécsatornák megjelenhetnek, de hangsúlyozta, hogy a TV2 az elmúlt években olyan mértékben bővítette a kábelportfólióját, hogy nekik nincs szükségük a csatornaszám növelésére, nem terveznek most új csatornákat.
Azt mondta, esetükben a csatornák újra pozicionálásán van inkább a fókusz, ennek jegyében történt meg például a TV2 Séf, a TV2 Kids és a TV2 Comedy névváltás is.
Vaszily azt is mondta, hogy az elmúlt évben a streaming is nagyon berobbant, ezért is indították el ők is a saját platformjukat TV2 Play néven.
A konferencia Németh S. Szilárd, az ATV vezérigazgatójával folytatódott, a Media1 tudósítását erről itt olvashatják el.