fbpx
Somogyi Zoltán politikai elemző az ATV vendégeként korábban

Somogyi Zoltán azt állítja, egy egész évtizedre indexre tette őt a Klubrádió

Az ismert politikai elemző, a Political Capital társalapítója ezzel indokolta, miért nem fogadta meg az általa amúgy nagyra tartott Tamás Gáspár Miklós a Klubrádió weboldalán közzétett, az ATV Csoportra vonatkozó bojkottfelhívását.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Mint arról a Media1 is beszámolt, bojkottot hirdetett az ismert baloldali filozófus, Tamás Gáspár Miklós az ATV Csoport ellen, valamint azt kérte az ATV és a Spirit FM munkatársaitól, adják be a felmondásukat. A bojkottfelhívás a Klubrádió honlapján jelent meg.

TGM azt találta kifogásolhatónak, hogy a Spirit FM októberig ideiglenes jogosultságot kapott a február közepe óta kihasználatlan Budapest FM 92,9 MHz kereskedelmi rádiós frekvenciára, amelyet a Klubrádió használt korábban.

Erre a bojkottra reagált Somogyi Zoltán azzal, hogy bár nagyra tartja a filozófust, sokat is köszönhet neki, írásait is szereti, de „amikor arra szólít fel, hogy ne menjen be az ATV-be a Klubrádió miatt, akkor annyit mondanék innen neki, hogy

2010 után, egy évtizeden keresztül indexen voltam a Klubrádióban, míg az ATV nem hogy hívott és engedett szabadon beszélni, de évekig munkát is adott nekem, választási műsorokban lehettem műsorvezető és fontos vitaműsorokat vezethettem.”

A politikai elemző azt is hozzátette, akkor most megy is a sminkbe, irány a műsor, ő tehát nem hajlandó részt venni a bojkottban.

Korábban egyébként még olyannyira jó volt a viszony, hogy a Somogyi Zoltán által alapított Political Capital ugyanabban a Bokor utcai épületben működött, amelyet a Klubrádió is használt.

Frissítés

A Media1 kereste a Klubrádiót, de ott hivatalosan nem reagáltak a kérdésünkre. A Klubrádió egyik szerkesztője, Bálint Judit Somogyi Zoltán posztja alatt később hozzászólásként azt írta:

„Én most megnéztem, tény, hogy nem voltál sokszor, de nem igaz, hogy nem voltál –legalábbis az általam szerkesztett műsorokban. Nekem nem szóltak, hogy tiltva vagy.” Később azt is megírta, hogy az elmúlt évtized alatt 2016. május 30-án az Ötösből, 2016. július 20-án a Reggeli Gyorsból, 2017. október 14-én a Hetes Stúdióból és 2020. aug. 31-én a Megbeszéljük című műsorból hívták fel.

Az ügy előzményeiről és arról, hogyan reagált az ATV a TGM által meghirdetett bojkott hírére, itt írtunk már bővebben.

Még több hír található a Media1-en!

Szóljon hozzá!