október 9, 2020

Ecsenyi Áron, a Levesbe az Adók 75 százalékával (LA75) pártelnöke, aki két héten át az Index újságírója volt 2020 őszén

Indextől kirúgott pártelnök: Átverték a közvéleményt, akik elhitették, hogy a lap fideszes lett

Ecsenyi Áron, aki néhány héten át a médiás berkekben sokak előtt ismert pártelnöki funkcióját nem nagy dobra verve dolgozott az Indexnél mint újságíró, azt mondta egy lapinterjúban, hogy az előző, Dull Szabolcs főszerkesztő vezette indexes gárda sem volt független, egyúttal kijelentette, nem igaz, hogy most fideszes lett az Index, ezt a konteósok gondolják. Megemlített továbbá egy esetet, amikor a mostani, új indexes vezetés nem engedte ki az egyik írását, a pártelnök feltételezése szerint egy esetleges ellenzéki kritikától tartva. A pártelnök-újságíró bírálta az interjú során az ország szinte valamennyi ismertebb közvélemény-kutatóját, amiért egyik sem hajlandó foglalkozni az általa vezetett Levesbe az Adók 75 százalékával elnevezésű párttal kapcsolatos kutatással.

Milkovics Pál, a Schwartz Capital Group, illetve ezen keresztül a Pesti Hírlap tulajdonosa

A 168 Óra hetilapot átvevő Milkovics Pál még nem biztos lapja 2022-es létében

A 168 Óra hetilapot a Köves Slomó vezette EMIH-től átvevő Milkovics Pál szerint ennek ellenére nem érdemes konteókat gyártani, mivel ő megmenteni akarja az újságot, és ha a lap mégis megszűnne, az csak azért alakul így, mert valamit elbaltázott, tehát nem sikerült, amit elkezdett. Szóba került a Nyamm TV, ami állítólag most már tényleg hamarosan érkezik a magyar piacra, a Pesti Hírlap, ami hamarosan újra napilap lesz, és persze Rózsa Péter 168 Óra-főszerkesztő elbocsátása is.

Heinrich Pecina, a Népszabadságot bezáró osztrák VCP volt vezetője

Enyhítették a Népszabadság hóhérjára banki csalás miatt kiszabott büntetést Ausztriában

Henrich Pecinát 2017-ben már elítélték, amiért fiktív számlákkal járult hozzá egy karintiai bank kiürítéséhez. Most másodjára is elítélték, de a három éve kiszabott felfüggesztett börtönbüntetését és pénzbírságot enyhítették. Az ő közvetítésével kerültek a megyei lapok kormányközelbe és ő zárta be a Népszabadságot pár nappal azelőtt, hogy az Mészáros Lőrinchez, Orbán Viktor közeli barátjához került.