fbpx

Kiskegyed

újságos bódé Óbudán, hírlap

Tovább zuhant a nyomtatott sajtó

A Magyar Terjesztés-ellenőrzési Szövetség (MATESZ) legújabb, 2022 második negyedéves gyorsjelentése szerint tovább csökkent a nyomtatott lapok értékesítése Magyarországon. Már a bulvárlapok is jelentős esésbe kerültek.

Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ)

Kiosztotta a sajtónapi díjait a MÚOSZ

A mai, csütörtöki díjátadón a Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) átadta a Magyar Sajtódíjat, az Aranytoll Életműdíjat, a Vastoll-díjat, a Földes Anna Interjúdíjat, az Év Gazdasági Újságírója elismerést, a Soó Rezső-díjat és a Virág F. Éva-díjat is.

A Ringier Axel Springer Magyarország egyik irodájának bejárata Budapesten

Magyarországon is kivonul a Blikk kiadójából az Axel Springer, a Ringier veszi át a részvényeket

A Ringier AG kiterjeszti tevékenységét Kelet-Európában és bővíti nemzetközi portfólióját a médiapiacon, valamint a digitális szolgáltatások piacán. Az Axel Springer a német és az amerikai piacokra összpontosít a jövőben, míg a Ringier és az Axel Springer közös vállalata Lengyelországban tovább terjeszkedik. A lépés érinti a Blikk és a Kiskegyed kiadóját, a Riniger Axel Springer Magyarországot is.

újságos, újságok, magazinok

Tovább szűkült a nyomtatott sajtó piaca, a kesmás lapok ismét a nagy vesztesek között

A Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség legújabb adatai alapján tovább csökkent a kormánypárti médiaholding megyei lapjainak és bulvárlapjainak értékesített példányszáma. Nagyot zuhant a Milkovics Pál érdekeltségében lévő, nemrég megújuláson átesett 168 Óra és csökkent a Ringier Axel Springer Magyarországhoz tartozó Kiskegyed eladott példányszáma, de például néhány centrálos lapnál is volt csökkenés.

újságok, újságos

A TOP3 hazai kiadó közül csak a Ringier Axel Springer erősödött printben (x)

Erősebb piaci pozíciót hozott az első három negyedév a Ringier Axel Springernek: saját szegmensében nőtt a Blikk, a GLAMOUR, és a Kiskegyed szelete is a print piaci tortából, nem csupán az értékesített példányszámokat nézve, de hirdetési bevételek tekintetében is. Ezzel a RAS Magyarország volt az egyetlen a TOP3 hazai kiadóvállalat közül, amely az elmúlt 12 hónapban növelte reklámbevételét.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások