Az RTL Klub X-Faktor című műsorának énekesei

Nagyon elbánt az X-Faktor a Sztárban sztár leszek! adásával

Szombaton és vasárnap is kimagasló fölényt ért el az RTL Klub énekes tehetségkutatója.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Az elmúlt hetekhez hasonlóan ezúttal is rendkívül erősen szerepelt az RTL Klub tehetségkutatója, az X-Faktor a hétvégén. A válogatók befejeztével az X-Faktor ezúttal a hétvége mindkét napján jelentkezett, és mindkét napon nagyon erősen szerepelt a műsor.

Olyannyira, hogy a szombati X-Faktor adása 35,8 százalékos közönségaránya a kereskedelmileg kiemelt 18-49 év közötti korcsoportban az előző adásokhoz hasonlóan a hét legnézettebb műsorszámává tette. A műsorba több mint 561 ezer néző kapcsolódott be az 18-49-es korcsoportból.

A teljes lakosságban is sokakat, 1 millió 180 ezer nézőt vonzott az RTL-es tehetségkutató műsor a Nielsen Közönségmérés adatai alapján.

Vasárnap este az előző napinál már kisebb volt ugyan az érdeklődés az X-Faktor iránt, de az így is 26,4 százalékos közönségaránnyal és több mint 463 ezres nézőszámmal futott a fő kereskedelmi célcsoportban, amivel 13,6 százalékponttal vert rá a TV2n futó konkurens, Sztárban sztár leszek! című műsorra. A 4+ korcsoportban 930 ezren nézték az RTL Klub zenei tehetségkutatóját, aminek köszönhetően a vasárnapi adás a hét második legnézettebb műsora lett.

A TV2 Sztárban sztár leszek című műsorának zsűrije
A TV2 Sztárban sztár leszek című műsorának zsűrije. Fotó: TV2 sajtószoba

Az RTL Magyarország tájékoztatása szerint az X-Faktor hétvégi két adását online is sokan megnézték: a szombati epizódot vasárnap éjfélig 156 ezren nézték meg, a vasárnapi részt pedig pár óra alatt, vasárnap éjfélig csaknem 30 ezren nézték meg az RTL Most internetes szolgáltatás segítségével.

Az X-Faktornak is köszönhető, hogy a 44. héten az RTL Klub 7-ből 7 estét megnyert a kereskedelmileg fontos 18-49-es korcsoportban, így az RTL Klub idén 307-ből már 254 estét megnyert a nézők figyelméért folytatott küzdelemben.

Az RTL portfóliójába tartozó 8 darab tévécsatornát figyelembe véve is erős hete volt az RTL Magyarországnak, hiszen a 44. héten 32,2 százalékos közönségarányt értek el főműsoridőben a fő kereskedelmi célcsoportban, ezzel 10,4 százalékponttal előzték meg a versenytárs 14 csatornából álló portfólióját.

Borító: Az RTL Klub X-Faktor című műsorának énekesei

Szóljon hozzá!

Hajdú Péter, a Media Vivantis Zrt. vezérigazgatója

Hajdú Péter az elsőrendű vádlott egy adócsalási ügyben a Magyar Hang szerint

A Frizbi Entertainment Kft. volt tulajdonosát, a Mészáros Lőrinc feleségéhez tartozó Life TV és Ozone TV vezérigazgatóját a Magyar Hang értesülése szerint adócsalással vádolja az ügyészség egy korábbi ügy kapcsán. A Media1 telefonon utolérte a tévést, akitől azt is megkérdeztük, igaz-e, hogy Összezárva Hajdú Péterrel címmel tervez műsort a LifeTv-nél.

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója

Nem vette fel az osztalékot Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa

Varga Zoltán üzletember, a Central Médiacsoport tulajdonosa a Media1-nek határozottan cáfolta a sajtóban az osztalékával kapcsolatban korábban megjelent állítást, illetve a Media1-nek ma tájékoztatást adott arról, hogy mikorra állítják helyre a fizetéseket a vállalatánál, illetve mikortól térnek vissza a teljes munkaidőre a járvány után.