Az RTL Klub X-Faktor című műsorának énekesei

Nagyon elbánt az X-Faktor a Sztárban sztár leszek! adásával

Szombaton és vasárnap is kimagasló fölényt ért el az RTL Klub énekes tehetségkutatója.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Az elmúlt hetekhez hasonlóan ezúttal is rendkívül erősen szerepelt az RTL Klub tehetségkutatója, az X-Faktor a hétvégén. A válogatók befejeztével az X-Faktor ezúttal a hétvége mindkét napján jelentkezett, és mindkét napon nagyon erősen szerepelt a műsor.

Olyannyira, hogy a szombati X-Faktor adása 35,8 százalékos közönségaránya a kereskedelmileg kiemelt 18-49 év közötti korcsoportban az előző adásokhoz hasonlóan a hét legnézettebb műsorszámává tette. A műsorba több mint 561 ezer néző kapcsolódott be az 18-49-es korcsoportból.

A teljes lakosságban is sokakat, 1 millió 180 ezer nézőt vonzott az RTL-es tehetségkutató műsor a Nielsen Közönségmérés adatai alapján.

Vasárnap este az előző napinál már kisebb volt ugyan az érdeklődés az X-Faktor iránt, de az így is 26,4 százalékos közönségaránnyal és több mint 463 ezres nézőszámmal futott a fő kereskedelmi célcsoportban, amivel 13,6 százalékponttal vert rá a TV2n futó konkurens, Sztárban sztár leszek! című műsorra. A 4+ korcsoportban 930 ezren nézték az RTL Klub zenei tehetségkutatóját, aminek köszönhetően a vasárnapi adás a hét második legnézettebb műsora lett.

A TV2 Sztárban sztár leszek című műsorának zsűrije
A TV2 Sztárban sztár leszek című műsorának zsűrije. Fotó: TV2 sajtószoba

Az RTL Magyarország tájékoztatása szerint az X-Faktor hétvégi két adását online is sokan megnézték: a szombati epizódot vasárnap éjfélig 156 ezren nézték meg, a vasárnapi részt pedig pár óra alatt, vasárnap éjfélig csaknem 30 ezren nézték meg az RTL Most internetes szolgáltatás segítségével.

Az X-Faktornak is köszönhető, hogy a 44. héten az RTL Klub 7-ből 7 estét megnyert a kereskedelmileg fontos 18-49-es korcsoportban, így az RTL Klub idén 307-ből már 254 estét megnyert a nézők figyelméért folytatott küzdelemben.

Az RTL portfóliójába tartozó 8 darab tévécsatornát figyelembe véve is erős hete volt az RTL Magyarországnak, hiszen a 44. héten 32,2 százalékos közönségarányt értek el főműsoridőben a fő kereskedelmi célcsoportban, ezzel 10,4 százalékponttal előzték meg a versenytárs 14 csatornából álló portfólióját.

Borító: Az RTL Klub X-Faktor című műsorának énekesei

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Ördög Nóra és a Stohl András új közös műsora, az Újratervezés a TV2-n

A TV2 máris átvariálja az estéket, mert nem jól teljesítenek az új műsorai

Bár a múlt héten lépett életbe a TV2 új műsorrendje, de az máris jelentősen változik a jövő héten, mert sem az Ördög Nóra és Stohl András vezette Újratervezés, sem pedig a Majka által kitalált Nyomd a gombot, tesó! című gameshow nem hozza az elvárható nézettséget, ráadásul az új saját napi sorozat, a Mintaapák sem remekelt eddig.

X-Faktor nagyválogató második nap 2019. június 15-én

Rövidebb lesz az X-Faktor

Most szombaton jóval rövidebb lesz az RTL Klub tehetségkutatója, mint a múlt héten. Eközben úgy tűnik, összejött egymással két mentor.