X-Faktor

Az X-Faktor még nagyobbat tarolt, mint a múlt héten

Idén még nem volt olyan tévéműsor, ami nézettebb lett volna az RTL Klub tehetségkutatójának most szombati adásánál.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Múlt héten tért vissza a tévéképernyőre az RTL Klub X-Faktor című tehetségkutatója, melynek első adásáról múlt hétfőn megírtuk már, hogy az idei év legnézettebb tévéműsora lett közel 30 százalékos (29,5 shr%) eredménnyel a kereskedelmileg kiemelt korcsoportban (azaz a 18 és 49 év közöttiek) között.

Úgy tűnik azonban a premier adás után nem hogy csökkent volna az X-Faktor iránti érdeklődés, de tovább is emelkedett az, így újabb rekordot produkált az RTL Klub számára.

Az RTL Magyarország ugyanis most hétfőn a Nielsen Közönségmérés mérőműszeres adatai alapján közölte, hogy az év legnézettebb műsora lett az X-Faktor 2019-es évadának második válogató adása, méghozzá a teljes (4+) lakosságban és a kereskedelmileg kiemelt 18-49 korcsoportban is.

Az X-Faktor szombati adása a 18-49-es éves korosztály körében tényleg meghökkentően nagy, 34,6 százalékos közönségarányt (SHR) ért el. Vagyis minden harmadik, éppen a tévékészülék előtt lévő korcsoportos néző a tehetségkutatót választotta, sőt még némiképp többen is.

Az X-Faktor szombati elképesztő sikere egyébként vélhetően annak is köszönhető, hogy a rivális TV2-n teljesen követhetetlenné vált mostanában a sok műsorváltozás, a TV2 ráadásul ezúttal nem valami erős felhozatallal próbálkozott szombaton: részben ismétléseket sugárzott Palik László amúgy sem túl sikeres sportvetélkedőjéből valamint egy  plusz nevű speciális adást a Fuss család, fuss! sportreality-ből, illetve egy már rengetegszer vetített filmet, a Pogány Madonnát küldte adásba. A TV2 ezzel lényegében teljesen eltaktikázta magát.

Az X-Faktort egyébként a 18-49-es korosztályból több mint 520 ezren, míg a teljes lakosságból 1 millió 200 ezernél is többen látták a hétvége első napján.

Az RTL Magyarország egyébként adatokat közölt arról is, hogy az X-Faktor az interneten is rekordot ért el: a második rész vasárnap éjfélkor 118 ezer videóindításnál járt, ezzel idén ez a tartalom érte el az RTL Most platformon a legnagyobb egy napon belüli nézettséget, míg a műsorhoz kapcsolódó rövidvideók 311 ezer indítást generáltak.

További tévés hírek találhatók a Media1 tv rovatában.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti