fbpx
X-Faktor

Az X-Faktor még nagyobbat tarolt, mint a múlt héten

Idén még nem volt olyan tévéműsor, ami nézettebb lett volna az RTL Klub tehetségkutatójának most szombati adásánál.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Múlt héten tért vissza a tévéképernyőre az RTL Klub X-Faktor című tehetségkutatója, melynek első adásáról múlt hétfőn megírtuk már, hogy az idei év legnézettebb tévéműsora lett közel 30 százalékos (29,5 shr%) eredménnyel a kereskedelmileg kiemelt korcsoportban (azaz a 18 és 49 év közöttiek) között.

Úgy tűnik azonban a premier adás után nem hogy csökkent volna az X-Faktor iránti érdeklődés, de tovább is emelkedett az, így újabb rekordot produkált az RTL Klub számára.

Az RTL Magyarország ugyanis most hétfőn a Nielsen Közönségmérés mérőműszeres adatai alapján közölte, hogy az év legnézettebb műsora lett az X-Faktor 2019-es évadának második válogató adása, méghozzá a teljes (4+) lakosságban és a kereskedelmileg kiemelt 18-49 korcsoportban is.

Az X-Faktor szombati adása a 18-49-es éves korosztály körében tényleg meghökkentően nagy, 34,6 százalékos közönségarányt (SHR) ért el. Vagyis minden harmadik, éppen a tévékészülék előtt lévő korcsoportos néző a tehetségkutatót választotta, sőt még némiképp többen is.

Az X-Faktor szombati elképesztő sikere egyébként vélhetően annak is köszönhető, hogy a rivális TV2-n teljesen követhetetlenné vált mostanában a sok műsorváltozás, a TV2 ráadásul ezúttal nem valami erős felhozatallal próbálkozott szombaton: részben ismétléseket sugárzott Palik László amúgy sem túl sikeres sportvetélkedőjéből valamint egy  plusz nevű speciális adást a Fuss család, fuss! sportreality-ből, illetve egy már rengetegszer vetített filmet, a Pogány Madonnát küldte adásba. A TV2 ezzel lényegében teljesen eltaktikázta magát.

Az X-Faktort egyébként a 18-49-es korosztályból több mint 520 ezren, míg a teljes lakosságból 1 millió 200 ezernél is többen látták a hétvége első napján.

Az RTL Magyarország egyébként adatokat közölt arról is, hogy az X-Faktor az interneten is rekordot ért el: a második rész vasárnap éjfélkor 118 ezer videóindításnál járt, ezzel idén ez a tartalom érte el az RTL Most platformon a legnagyobb egy napon belüli nézettséget, míg a műsorhoz kapcsolódó rövidvideók 311 ezer indítást generáltak.

További tévés hírek találhatók a Media1 tv rovatában.

Szóljon hozzá!