fbpx

digitális marketing

cookies, sütik, cookie, süti

Búcsú a sütiktől – 2023-ban megszűnik a népszerű marketingeszköz

Még 2020 januárjában derült ki, hogy a Google két éven belül kivezeti a Chrome böngészőkből az úgynevezett 3rd party cookie (sütik) elhelyezésének a lehetőségét. A hirdetők nyomása miatt a dátumot egy évvel kitolták, de 2023 végén elérkezik a sütimentes világ, ami feje tetejére állíthatja a marketingszakmát.

Wolf Gábor a Media1 2021.07.26-i műsorának felvételén (a képen jobbra)

Wolf Gábor volt a Media1 műsorának vendége – EXTRA tartalommal! (2021.07.26.)

A Media1 2021. 07.26-i podcast- és rádióműsorának vendége volt Wolf Gábor kkv marketing szakértő, a Marketing Commando alapítója, a Kisvállalati Marketing Biblia szerzője, Magyarország egyik legismertebb szakmai véleményvezére, aki hétről hétre népszerű „Híradót” is készít a YouTube-ra a marketingkommunikáció újdonságairól.

Mire figyelj online videóhirdetés esetén? Mutatjuk a receptet! (x)

Ha marketing – és főleg digitális – területen dolgozol, biztosan találkoztál már az Outstream videóhirdetés fogalmával, amelynek során a videóhirdetés nem egy másik videó előtt (vagy közben), hanem szöveges tartalmi környezetben kerül kiszolgálásra. Outstream-nek számít az, ha a kedvenc oldaladon egy cikket olvasol és olyan videóhirdetéssel találkozol, ami organikusan bukkan elő két bekezdés között (mintha az éppen olvasott cikk része lenne) és akkor indul el, amikor képernyőre kerül a formátum.

Nótin Szabolcs online marketingszakértő, Marketing21

Felértékelődő online marketing: elfogytak a jó szakértők a piacon (x)

A koronavírus válság elsősorban egészségügyi kérdés és az emberéletek védelme áll a középpontban. Ugyanakkor nem szabad elfeledkezni arról sem, hogy mekkora kihívások elé állította a vállalkozásokat a világjárvány. Nótin Szabolcs, a Marketing21 ügyvezetője osztotta meg tapasztalatait digitalizációról, alkalmazkodásról és a marketing szakma kihívásairól.

Taboola Outbrain egyesülés

Egyesül a Taboola és az Outbrain

A két digitális reklámplatform, a Taboola és az Outbrain bejelentése szerint megállapodást kötöttek az egyesülésről. A részvényesek jelentős mennyiségű készpénzhez jutnak.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások