A UPC Direct (azaz a műholdas UPC) kedden bejelentett új, előre fizetéses MyTime elnevezésű szolgáltatása lehetővé teszi, hogy mostantól a tévés csomagok között rugalmasan, akár egyik hónapról a másikra váltsanak az előfizetők. A szeptembertől elérhető MyTime szolgáltatás így mindig az aktuális igényekhez igazodik.
A MyTime segítségével a tévénézők előre eldönthetik, akár hónapról hónapra, hogy mely televíziós csomag műsorkínálatát szeretnék igénybe venni.
Akár egy feltöltőkártyás mobil
A MyTime működése hasonlít a mobiltelefonos világ feltöltőkártyáihoz, amelyek lehetővé teszik, hogy egy adott, előre befizetett összegért cserébe, adott időszakra hozzájussunk a szolgáltatáshoz. Előre fizetéses szolgáltatás lévén a MyTime az időszakos igényekre koncentrál, és költséghatékonyan menedzselhető: arra a hónapra történik a feltöltés, amikor a tévénézőknek ténylegesen szükségük van a tévészolgáltatásra, és olyan csomagra, amilyet épp szeretnének.
A UPC Direct ügyfelei így szezonról szezonra változtathatják az előfizetésüket.
A UPC Direct Magyarországon az első szolgáltató, amely egyszerre kínál hagyományos előfizetéses és havi szintű feltöltős televízió szolgáltatást is.
Egyik hónapban prémium tévécsomag, a másikban kisebb
A MyTime szolgáltatással a UPC Direct ügyfelei eldönthetik, hogy az adott hónapban a minimális feltöltési szintet jelentő Medium TV csomagot választják, vagy egy nagyobb csomag mellett döntenek. Sőt, arra is lehetőségük van, hogy prémium csomagokat – HBO Pak, HBO MaxPak, FilmBox Pak, Active Pak – adjanak az előfizetésükhöz és más típusú programokba, műsorokba is betekintést nyerjenek a feltöltési időszak alatt.
További rugalmasságot ad, hogy a feltöltés – amely egy hónapos időegységekre tagolódik – történhet a hónap bármely napján, nem szükséges a hónap elejére vagy végére ütemezni azt. Emellett az előfizetők eldönthetik, hogy havonta töltik fel a MyTime szolgáltatást, vagy több hónapra előre, akár maximum 12 hónapos időszakra egyszerre.

A MyTime feltöltés többféle módon is lehetséges: online feltöltéssel, vagy személyesen a UPC Direct partnereinél, ahol a feltöltéshez külön PIN-kódot is vásárolhatnak, felkészülve egy későbbi tévézési időszakra is.
Mivel a MyTime szolgáltatás független a felhasználótól, akár azt is megteheti bárki, hogy szeretteit, hozzátartozóit meglepi egy feltöltéssel, amennyiben ismeri a MyTime szolgáltatáshoz kapcsolódó smart kártyájuk számát.
A MyTime szolgáltatás új koncepcióját a McCann kreatív ügynökség vizualizálta, online és offline is bemutatva egy olyan tévészolgáltatás korlátlanságát, amit elérhetünk amikor és ahogyan csak akarunk.
A UPC Direct nemrég új tulajdonoshoz került.