Több mint egy hónapja már, hogy a Media1 elsőként beszámolt róla: a vállalat többségi tulajdonosával és elnökével (Varga Zoltánnal) feloldhatatlannak bizonyuló konfliktusa miatt távozó Mészáros Kinga vezérigazgatóval egyszerre ugyancsak távozik Baráth Andrea, a Central Médiacsoport marketingigazgatója, akit Mészáros vitt a céghez.
Hiába kértük, a médiavállalat azóta sem volt hajlandó reagálni a Baráth távozásával kapcsolatos kérdéseinkre, a távozásról pedig értesülésünk szerint még a Central berkein belül is többen a Media1-ről hallottak először.

A kreativ.hu-nak azonban végül ma mégis hajlandók voltak elismerni a változást. Azt írták, Baráth Andrea közös megegyezéssel távozott júliustól.
Megerősítették azt is, hogy a cégnél alig több mint egy évet eltöltő vezető feladatait, így a BrandLab vezetését Bognár Bálint digitális divízióigazgató vette át, legalábbis átmenetileg.

Bár Bognár Bálint munkája Baráth Andrea eddigi feladataival kiegészül, divízióvezetőként valamelyest tehermentesítheti őt, hogy mint arról beszámoltunk, Szigeti Péter, a 24.hu eddigi főszerkesztője lapigazgatóként folytatja karrierjét, és néhány, eddig Bognár Bálint által felügyelt termékkel (vezess.hu, autóMagazin) egészülnek ki Szigeti feladatai. Ezzel összefüggésben Szigeti helyett Pető Péter eddigi főszerkesztő-helyettes lesz a 24.hu főszerkesztője. A változásokkal egyszerre távozott Müller András, a vezess.hu vezetője, a digitális terület egyik régi munkatársa.
Bognár Bálint egyébként tavaly május óta lát el divízióvezetői feladatokat a Central Médiacsoportnál.
A Central Médiacsoporttal függ össze az a hír is, hogy a D. Tóth Kriszta alapította WMN értékesítési vezetője lett az eddig centrálos, nosalty.hu-s Török Noémi.