Török Noémi, a WMN új értékesítési vezetője

A Central Médiacsoporttól érkezett a WMN új értékesítési vezetője

D. Tóth Kriszta oldala, a wmn.hu előtt Török Noémi a centrálos Nosalty.hu-nál dolgozott.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Bővült a WMN.hu csapata, miután júliustól értékesítési vezetőként csatlakozott az online magazinhoz Török Noémi.

Török Noémi 2011 óta dolgozott a Nosaltynál, 2013-tól a gasztromagazin értékesítési csapatát vezette. 2017 októberétől a receptoldal Central Médiacsoportba történő beolvadása után az ott eltöltött másfél év alatt több területen is tevékenykedett: az online sales, a központi marketing, később pedig a BTL üzletágban –utóbbiban csoportvezetői pozíciót töltött be. A szakember felsőfokú tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetem kommunikáció- és média szakán végezte.

Török Noémi feladata 2019 júliusától a WMN értékesítési csapatának vezetése mellett a partneri kapcsolatok építése és erősítése.

„Büszke vagyok arra, hogy egy olyan hiánypótló terméken dolgozhatom, mint a WMN, egy nagyon erős alkotóközösséggel. Bízom abban, hogy a közel tízéves médiapiaci tapasztalattal a hátam mögött tovább tudom erősíteni a WMN piaci pozícióját” – mondta el átigazolása kapcsán Török Noémi.

A szakember érkezésével a WMN Média Kft. menedzsment-csapatának tagja, az eddigi értékesítési vezető, egyben a kisebbségi tulajdonos, Zákányi Gáspár kereskedelmi vezetőként folytatja munkáját a médiavállalatnál, ő az értékesítés mellett a cég stratégiai és üzletfejlesztési feladataira koncentrál a jövőben.

A négy és fél éve, D. Tóth Kriszta által indított WMN mára meghatározó szereplője lett a médiapiacnak. Portfóliójába a lifestyle magazin mellett sikeres online videósorozatok és tévéműsorok (Elviszlek magammal; Hello, tesó!; Nyomjad, anyukám!), valamint rendezvénysorozatok (HelloWMN!; SzuperWMN) és rendkívül aktív közösséggel rendelkező közösségi médiaplatformok (WMN Facebook-oldal 140 ezer követővel; WMN Instagram-oldal 50 ezer követővel) tartoznak.

„Idén a legfőbb feladatunk, hogy a portfólióink zászlóshajójaként működő, havonta több mint 800 ezer emberhez elérő (forrás: DKT, 2019. júniusi adatok) online magazinunk mellett az immáron több mint 84 ezer feliratkozót számláló YouTube-csatornánk, a folyamatosan bővülő Facebook- és Instagram-oldalunk, illetve a nagy sikerrel futó, általunk szervezett eseményeink piaci pozícióját megerősítsük. Ezekben számítunk Noémi munkájára a jövőben” – mondta Zákányi Gáspár, az újonnan kinevezett kereskedelmi vezető.

Török Noémi volt munkahelyével, a Central Médiacsoporttal függ össze az a mai hír, hogy a távozó marketingigazgató, Baráth Andrea feladatait Bognár Bálint, a digitális üzletág vezetője vette át, legalábbis átmenetileg. További karrierhíreket találnak olvasóink a Media1 karrier rovatában.

borítókép: Török Noémi, a WMN új értékesítési vezetője

Szóljon hozzá!

Arena4 tévésatorna

Az Arena4 tévécsatornára költözik az NFL

Megállapodást kötött a National Football League (NFL) és a Network4. A szerződés eredményeként a jövőben Magyarország legújabb sportcsatornája, az Arena4 sugározza az NFL mérkőzéseit. Az ősszel induló digitális platform, az Arena4+ pedig további kiegészítő szolgáltatásokat kínál majd az NFL rajongóinak. Eközben bővült az új sportcsatorna elérhetősége.