
6,9 milliárdos forgalom az idei Black Fridayen az eMAG-nál
A járványhelyzet jelentős lökést adott a magyarországi e-kereskedelemnek: közel 26 ezer új internetes vásárló csatlakozott az idei Black Fridayhez.
A járványhelyzet jelentős lökést adott a magyarországi e-kereskedelemnek: közel 26 ezer új internetes vásárló csatlakozott az idei Black Fridayhez.
Új alapokra helyezi az őszi adócsomag az online kereskedelem szabályozását.
Egyre inkább háttérbe szorítja a hagyományos boltokat az online piactér, és ez a járványnak is köszönhető. Hasonló adatok érkeztek Belgiumból is.
Az Ecommerce Revolution első évadában a show szakértő mentorai harminc napra kézbe veszik négy webshop irányítását, hogy bemutassák, hogyan lehet sikeres egy webáruház.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljárást folytatott a Tesco ellen, de a folyamat büntetés helyett végül azzal zárult, hogy a hatóság elfogadta a vállalat kötelezettségvállalását, hogy fejleszti, valamint a teljes országra kiterjeszti a kiszállítással kapcsolatos szolgáltatásait.
Az a cél, hogy lépten-nyomon legyenek ilyen csomagautomaták nem csak Budapesten, de vidéken is, hogy ezzel tovább élénkítsék a járvány miatt amúgy is felpörgött e-kereskedelmet.
Háromszor több webáruházat hoztak létre és háromszor többen álltak neki weboldalt készíteni a koronavírus idei első hullámában, mint a tavalyi év azonos időszakában. Sok webáruház még ezután fog élesedni.
Leginkább az élelmiszerek, a drogériai és háztartási cikkek, az otthon, kert és barkács termékek, valamint a számítástechnikai eszközök iránt ugrott meg az online kereslet. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatása további megállapításokkal is szolgál.
A Glami most publikált kutatása szerint az online divat üzletek forgalma a tavalyi 171 milliárd forint után 2023-ra elérheti a 267 milliárd forintot is.
A vásárlók több mint 21 ezer online kapható termékből válogathatnak.