
Megérkezett a Velencei-tóhoz az Auchan online
A Media1 tapasztalatai szerint már néhány velencei-tavi településről is lehet élelmiszer-rendelést leadni a piros madaras logójú áruház webshopján keresztül.
A Media1 tapasztalatai szerint már néhány velencei-tavi településről is lehet élelmiszer-rendelést leadni a piros madaras logójú áruház webshopján keresztül.
Összesen 9 tókörnyéki településen vált elérhetővé az internetes rendelés.
A Reacty Digital és az eNET Internetkutató közös e-kereskedelmi kutatása alapján a hazai internetes kiskereskedelmi forgalom 2019-ben tizenhét százalékos növekedéssel elérte a 781 milliárdot. Előrejelzésük szerint az online kereskedelem forgalma 2024-re meghaladhatja akár az 1700 milliárd forintot is. A felmérésből további, az online vásárlással kapcsolatos részletekre is fény derült.
Az internetes szupermarket a reggel 8-ig leadott rendeléseket mostantól még aznap kiszállítja a Balaton keleti régiójában lévő településekre.
Előfordulhat, hogy egy hosszú napot követően már nem jut idő saját alapanyagokból ételt készíteni. Ilyenkor a készételek jelentik a tökéletes megoldást. (x)
Manapság már nehéz újat mutatni, ha webáruházról van szó, azonban az olyan nagy portáloktól érdemes tanulni, akik méltán a világ legnépszerűbb webshopjai. Ilyen a Wish, az Amazon és az Aliexpress is. Mind-mind valamilyen innovatív megoldást tudtak felmutatni a maguk területén. Ha igazán pontosak akarunk lenni, akkor tudnunk kell, hogy ezek a webáruházak azért olyan különlegesek, mert nem csupán egyetlen raktárral rendelkeznek mint a legtöbb hazai webáruház, hanem több lerakattal. (x)
Az Árukereső és a GKI Digital kutatása alapján átlagosan 7 ezer forinttal többet költenek a magyar internetezők karácsonyi ajándékokra mint tavaly és átlagosan 8 főt ajándékoznak meg szeretteik közül.
November 11-től változnak meg a webshopos rendelés díjai. Akik kisebb összegben szoktak vásárolni, rosszabbul járnak.
Mától itthonról és a térség más országaiból is elérhető a Google fejlett piacokon már 2012-ben bevezetett újdonsága, az ár-összehasonlítós szolgáltatás. A szakértő szerint az újdonság komoly változásokat hozhat a piacra.
Négy év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac. Az eNET hazai internetes kereskedelemre vonatkozó átfogó, most nyilvánosságra hozott elemzése szerint több elemző is alulbecsülte a 2018. évi növekedést. Figyelmet érdemlő ugyanakkor, hogy egyre nagyobb értékben vásárolunk külföldről.