vodafone-upc

Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezetője a UPC előtt

Háborognak a Vodafone Magyarország ügyfelei: bírósági üggyé fajulhat az e-mailek körüli kavarás

Dühös leveleket kapott a Media1 a Vodafone-UPC ügyfeleitől, miután a szolgáltató bejelentette, megszünteti a felvásárolt UPC-től megörökölt upcmail.hu és chello.hu végződésű e-mail címeiket, ezzel kellemetlenséget és üzleti károkat is okozva. Felvettük a kapcsolatot a Vodafone sajtóosztályával is, de az onnan érkező válasz aligha fogja megnyugtatni az e-mail címeiket elvesztő érintetteket, akik közül van, aki emiatt bírósági perre készül.

Az MTVA épülete Budapesten Fotó: Ladányi András, Media1

Szembement a Vodafone-UPC az MTVA kérésével a Duna World HD kapcsán, de mostanra megoldották

A kábelszolgáltató csak SD minőségűre lerontva továbbította az állami Duna World HD csatornát egyes előfizetőihez annak ellenére, hogy a médiatörvény szerint elvben köteles lett volna a magas minőségű változat ingyenes továbbítására, ráadásul előzőleg a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap is a csatorna HD-ban történő továbbítását kérte a kábelszolgáltatóktól. A Vodafone először azt közölte, képtelen betartani az MTVA HD-minőségű jeltovábbításra vonatkozó kérését, mostanra viszont mégis megoldotta.

Vodafone

Dühösek a Vodafone-UPC ügyfelei

Felháborodott Vodafone-UPC ügyfelek fordultak az elmúlt hetekben a Media1-hez, mivel szerintük amióta beolvasztotta a UPC Magyarországot a Vodafone Magyarország, időnként kritikán aluli a tévé-internet-vezetékes telefon szolgáltatás színvonala, illetve jelentősen megsokasodtak a hosszú, több órás hibák. Megkérdeztük a céget, mit szólnak a szolgáltatásuk színvonalát érintő kritikákhoz.

Az induló Arena4 tévécsatorna

Arena4 néven új sportcsatorna indul Magyarországon

Az elsőként a Vodafone-UPC hálózatán hamarosan megjelenő Arena4 tévécsatorna a Media1 információi szerint máris megszerezte több látványsport közvetítési jogát, köztük a MotoGP-t is, amelyet eddig a TV2 Média Csoporthoz tartozó Spíler TV közvetített. A csatorna nem a Galaxy 4 helyett indul, ahogyan azt az egyik sportoldal híresztelte. Íme a részletek.