fbpx
Vodafone üzlet Budapesten.

Szinte teljesen leállítják a Vodafone Magyarország ügyfélszolgálatát néhány napra

Csak korlátozottan lehet majd ügyeket intézni.

Informatikai átállást, a 2019-ben megtörtént Vodafone-UPC integráció utolsó lépését végzi július 11-16. között a Vodafone Magyarország, ez idő alatt az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes speciális szolgáltatások (például mobilvásárlás, autópálya-matrica vásárlása, mobilparkolás) nem lesznek elérhetőek – közölte a távközlési szolgáltató egy mai, hétfői közleményében, amelyet a Media1-nek is megküldött.

Arra is felhívták ebben a figyelmet, hogy az alapszolgáltatások, így az otthoni (vezetékes TV, internet, telefon) szolgáltatások és a mobil hívások indítása/fogadása, az SMS küldés/fogadás, az adathasználat, valamint a hibabejelentések a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül ebben az időszakban is végig elérhetőek lesznek.

A szolgáltató arra kéri az ügyfeleket, hogy szükséges ügyeiket intézzék el még az átállás előtt, mivel azalatt nem lesz lehetőségük a szokásos ügyintézésre. A szolgáltató az ügyfeleket több csatornán keresztül közvetlenül értesíti a változásokról, továbbá az ügyfelek az átállással kapcsolatos naprakész tájékoztatást (többek között az átállás előtti javasolt teendőket, illetve az említett időszakban el nem érhető funkciók listáját, valamint az előfizetők részére készített, az átállást támogató segédleteket) az erre a célra létrehozott aloldalon érik el, mely ide kattintva érhető el.

A Vodafone egyik magyarországi üzlete Óbudán
A Vodafone egyik magyarországi üzlete Óbudán. Fotó: Ladányi András / Media1

Fontos információk a vezetékes szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleknek

A vezetékes szolgáltatással kapcsolatosan a szolgáltató felhívja az ügyfelek figyelmét, hogy az átállásra való felkészüléssel összefüggésben egyes, a vezetékes szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyintézésekre már június 24-től csak korlátozottan lesz lehetőség, ezért amennyiben új vezetékes szolgáltatást vagy médiaeszközt szeretnének megrendelni, azt június 23-ig vagy személyesen az üzletekben július 7-ig tehetik meg.

Hasonlóképpen a meglévő vezetékes szolgáltatás másik címre való áthelyezését is június 23-ig kérhetik az ügyfelek. Új vezetékes szolgáltatás vagy médiaeszköz megrendelésére továbbá meglévő vezetékes szolgáltatás másik címre való áthelyezésére az átállás alatt nem lesz lehetőség.

A Vodafone továbbá arra kéri ügyfeleit, hogy július 6-ig fizessék be számláikat, az érintett időszakban pedig ne indítsanak számlabefizetést.

Amennyiben korábbi otthoni számlákra van szükség, azokat érdemes már július 8. előtt letölteni a My Vodafone otthoni fiókból, ugyanis ezek július 9. után ezen a felületen már nem lesznek elérhetőek. Az informatikai átállás eredményeképpen az ügyfelek új számlafizető azonosítót kapnak, amelyről e-mailben és sms-ben is értesítést kapnak. A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy az informatikai átállást követően az ügyfelek a megszokottnál később kaphatják meg a számlákat, de ebből eredően az ügyfeleket hátrány nem éri, a befizetési határidőt meghosszabbítják, a szolgáltató nem számít fel késedelmi kamatot és elektronikus számla esetén az ügyfelek nem veszítik el az e-pack kedvezményt sem.

Fontos információk mobilszolgáltatást igénybe vevő ügyfeleknek

Mobil szolgáltatások esetén a Vodafone azt javasolja ügyfeleinek, hogy gondoskodjanak időben az elegendő adatmennyiségről és a roaming szolgáltatások aktiválásáról – különös tekintettel a nyári szabadságok és nyaralások időszakára. A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy július 11-ig fizessék be számláikat.

A feltöltőkártyás ügyfelek ATM-en keresztül változatlanul feltölthetik egyenlegüket, valamint a szolgáltató kéri az ügyfeleket, hogy az ezen időszakban esedékessé váló éves feltöltőkártyás adategyeztetéssel kapcsolatos teendőket  még az átállás előtt végezzék el.

Vodafone felirat, adótorony.
Fotó: stock / Depositphotos

A leállás menetrendje

Június 24. és július 16. között nem lesz elérhető:

  • Vezetékes szolgáltatással kapcsolatos webshop, online leadott rendelések – új vezetékes szolgáltatás vagy médiaeszköz megrendelése online június 23-ig vagy személyesen az üzletekben július 7-ig lehetséges.
  • Meglévő vezetékes szolgáltatások áthelyezése egy másik címre

Július 11-16. között nem lesz elérhető:

  • Mobil előfizetéssel kapcsolatos webshop, online leadott rendelések. Emiatt új szolgáltatás vagy készülék rendelésére, vagy meglévő mobil előfizetés módosítására július 11-ig van lehetősége az ügyfeleknek. A szolgáltató azt javasolja továbbá az ügyfeleknek, hogy július 6-ig rendeljék meg SIM kártájukat vagy mobil készüléküket, hogy még időben kiszállíthassák;
  • My Vodafone online ügyfélszolgálat, My Vodafone alkalmazás – a Vodafone weboldalon és alkalmazásban nem érhetők el a számlák, szolgáltatások;
  • Meglévő vezetékes szolgáltatások módosítása;
  • Streaming és kiegészítő TV szolgáltatások megrendelése;
  • Meglévő mobil előfizetés módosítása (szerződéshosszabbítás, tarifacsomag-váltás). Adat- és egyéb kiegészítő opciók vásárlása. Roaming szolgáltatás aktiválása;
  • Mobil és vezetékes számlázással kapcsolatos online és személyes ügyintézés;
  • Vodafone TV web és mobil alkalmazás elérés;
  • Eszközökkel/készülékekkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, biztosítás);
  • Mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó);
  • Easy Rider alkalmazás;
  • Feltöltőkártyás éves adategyeztetés, SIM-kártya aktiválása.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: stock / Depositphotos
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */