
Zökkenőkkel, de újra elérhető a Vodafone Magyarország ügyfélszolgálata
Lezárult az ügyfélszolgálati rendszereket érintő informatikai átállás és az ezzel járó újabb több napig tartó leállás a távközlési szolgáltatónál.
Lezárult az ügyfélszolgálati rendszereket érintő informatikai átállás és az ezzel járó újabb több napig tartó leállás a távközlési szolgáltatónál.
Csak korlátozottan lehet majd ügyeket intézni.
A halasztásról levélben értesítette a távközlési cég az ügyfeleit.
A Vodafone Magyarország végül három hónappal a bejelentett időpont után szünteti meg a upcmail.hu és chello.hu végződésű postafiókokat, amelyek megszüntetése miatt korábban többen jogi lépésekre készültek a cég ellen, és többen a hatósághoz fordultak.
Dühös leveleket kapott a Media1 a Vodafone-UPC ügyfeleitől, miután a szolgáltató bejelentette, megszünteti a felvásárolt UPC-től megörökölt upcmail.hu és chello.hu végződésű e-mail címeiket, ezzel kellemetlenséget és üzleti károkat is okozva. Felvettük a kapcsolatot a Vodafone sajtóosztályával is, de az onnan érkező válasz aligha fogja megnyugtatni az e-mail címeiket elvesztő érintetteket, akik közül van, aki emiatt bírósági perre készül.
Akadozik az internet és a televíziós szolgáltatás is a XI. kerületben.
A kábelszolgáltató csak SD minőségűre lerontva továbbította az állami Duna World HD csatornát egyes előfizetőihez annak ellenére, hogy a médiatörvény szerint elvben köteles lett volna a magas minőségű változat ingyenes továbbítására, ráadásul előzőleg a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap is a csatorna HD-ban történő továbbítását kérte a kábelszolgáltatóktól. A Vodafone először azt közölte, képtelen betartani az MTVA HD-minőségű jeltovábbításra vonatkozó kérését, mostanra viszont mégis megoldotta.
A panaszbejelentések számának alakulásáról a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adott felvilágosítást a Media1 érdeklődésére.
Felháborodott Vodafone-UPC ügyfelek fordultak az elmúlt hetekben a Media1-hez, mivel szerintük amióta beolvasztotta a UPC Magyarországot a Vodafone Magyarország, időnként kritikán aluli a tévé-internet-vezetékes telefon szolgáltatás színvonala, illetve jelentősen megsokasodtak a hosszú, több órás hibák. Megkérdeztük a céget, mit szólnak a szolgáltatásuk színvonalát érintő kritikákhoz.
A probléma több mint 2 órán át tartott, és a televíziós, az internetes és a telefonos szolgáltatások kiesésével okozott bosszúságokat Budapest több kerületében.