
Új kategóriával bővül a Televíziós Újságírók Díja
Az idén bevezetett új kategóriával együtt összesen 12 elismerést adnak át a szeptember eleji gálán. Hamarosan azt is elárulja a grémium, kik jutottak be a kategóriák legesélyesebbjei közé.
Az idén bevezetett új kategóriával együtt összesen 12 elismerést adnak át a szeptember eleji gálán. Hamarosan azt is elárulja a grémium, kik jutottak be a kategóriák legesélyesebbjei közé.
Ezúttal a Media1 podcast- és rádióműsorában az egyik legismertebb magyar televíziós vezetővel, Kolosi Péterrel, az RTL Magyarország programigazgató vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk tévés témákról. Már visszahallgatható a beszélgetés.
Visszahallgatható a Media1 műsora, amelyben különböző tévés tartalmakról beszélgettünk.
Gödöllő területén a DIGI ügyfelei jelenleg nem tudnak internetezni, ki- és bejövő telefonhívásokat fogadni és szünetel a teljes tévészolgáltatás is.
Vörös Csilla a Media1 vendégeként beavatott bennünket a közönségmérés kulisszatitkaiba, de beszéltünk a nézettségmérés jövőjéről és arról is, miket és mennyit néznek a magyarok a tévében.
Rajtuk kívül belefért az adásba Friderikusz fodrásza, Vörös Kati is, aki korábban rávette a műsorvezetőt, hogy indítson podcastot.
Kijöttek a Nielsen Közönségmérés negyedéves kutatási adatai, amiből kiderül, milyen típusú műsorokat és csatornákat, illetve mennyit néz tévét a magyar lakosság. Az adatok alapján a tévéfüggőség mit sem csökkent az elmúlt negyedévben, sőt, bár korosztályonként, nemenként jelentős eltérések is kimutathatók, de befolyásoló tényező az is, hogy van-e valakinek diplomája vagy sem.
Mekkora veszélyt rejt magában a globális streaming-szolgáltatók, mint a Netflix, az Amazon Prime vagy a Disney+ térnyerése? Helyettesíthetik-e a hagyományos televíziózást? Valóban képes-e a lokálisan előállított tartalom visszaszorítani a streaming-szolgáltatók népszerűségét? Nagy Zsolt, a Wienerberger Zrt. marketingvezetője is elmondja személyes tapasztalatait, és azt, hogy miért hirdet egy építőanyag-gyártó a tévében.
A már befizetett díjakat a tegnap életbe lépett kormányrendelet alapján az NMHH visszafizeti a médiaszolgáltatók számára.
Egy év után már a koronavírus harmadik hullámát éljük meg. Ezen idő alatt a televíziós reklámpiac először csökkent, majd látványosan nőtt, hogy 2021 elején visszatérjen egy olyan szintre, amit korábban úgy hívtunk: „normális”. A Nielsen Közönségmérés elemzése.