
Elutasította a Twitter Elon Musk megújított vételi ajánlatát
Tovább folytatódik a közösségi oldal körüli felvásárlási kálvária.
Tovább folytatódik a közösségi oldal körüli felvásárlási kálvária.
A tiszavirág-életű közösségi portált üzemeltető cégnek székhelyet biztosító magánszemély eredménytelenül kereste több módon is Pál Csabát.
Megjelent az a rendelet, amelynek értelmében további 7 gazdasági társaság a Miniszterelnöki Kabinetirodától a Digitális Magyarország Ügynökség (DMÜ) tulajdonosi joggyakorlása alá került, így közvetlen módon 7, míg közvetett módon már 11 társaság felett látja el a tulajdonosi jogokat a DMÜ.
Két év után lezárult az a per, amelyet Kubatov Gábor, a Fidesz pártigazgatója és alelnöke, országgyűlési képviselő, az FTC elnöke kezdeményezett jó hírnevének megsértése miatt a 24.hu kiadója, a Central Médiacsoport ellen.
Nemes Dániel internetes szakértő a Media1-nek írott elemzésében részletesen kifejti, miért komolytalan, amikor Elon Musk, a Twitter leendő tulajdonosa, a Tesla alapítója a közösségi média platform felvásárlása kapcsán önmagát a szólásszabadság híveként próbálja meg beállítani, ugyanis számtalan eset bizonyítja, hogy valójában inkább a cenzúra megtestesítője.
Korábban a közösségi médiás platform részvényeinek egy jelentős részét vásárolta meg, most azonban úgy tűnik, komolyabb tervei vannak az amerikai milliárdosnak.
Pedig az amerikai milliárdos nem sokkal korábban még bírálta a közösségi platformot.
Egy tavaly augusztusi írást kellett helyreigazítani.
A Media1 megtudta, hogy a Shabi Michaeli és Milkovics Pál érdekeltségében lévő, nemrég a Jazzy Rádiót és a Klasszik Rádiót felvásárló, valamint a 168 Óra, a Pesti Hírlap és a Neokohn tulajdonosaként is ismert cégcsoport a mostani 14 százalékról még viszonylag jelentős mértékben növelheti részesedését a Klubrádióban egy még 2017-ben Arató András, a Klubrádió elnöke által megkötött szerződés értelmében. A Media1 erről kérdezte Arató Andrást, a rádió elnökét, valamint Milkovics Pált, a Michaeli, Schwartz & Brit Media vezérigazgatóját.
Az elmúlt 30 évben nem hajtott végre akkora felvásárlást a The New York Times, mint most, amikor 550 millió dollárt adott a fizetős modellre építő The Athletic című sportoldalért.